lol.. that's me!Winnaar Concept 2 Challenge september
De roeier die in de maand september heeft deelgenomen aan de Challenge en die de Tanita weegschaal ter waarde van € 119,- in ontvangst mag nemen is:
Dhr. Van der Meulen uit Amersfoort
C2 challenge
C2 challenge
1969; 183cm; 90kg; Rowing PB’s 2008; 500-1:32 1000-3:19 2000-7:14 5000-19:23 10000-40:29 HM-1:28:46. Recent SB’s not worth mentioning yet :-)
Is this a British joke, or what?
Welke challenge?
Evengoed congrats!
Maar, wat deed je en wat heb je nu eigenlijk gewonnen?
Voor mij verdien je sowiezo een prijs, voor je positieviteit op het forum in je 'input', maar dat blijft tussen ons!
7:15! ...... goed doel!
ga ervoor!!
GUG
Welke challenge?
Evengoed congrats!
Voor mij verdien je sowiezo een prijs, voor je positieviteit op het forum in je 'input', maar dat blijft tussen ons!
7:15! ...... goed doel!
ga ervoor!!
GUG
Tyn
M42H
"We keep you alive to serve this ship. So row well and live."
"Nobody move! I've dropped me brain!"
M42H
Er is elke maand een challenge-afstand van C2 Nederland (zie de site). Je doet mee met de challenge als je in de betreffende maand een resultaat op de betreffende afstand in de C2 rankings zet. Een van de deelnemers krijgt een prijs.Tyn wrote:
Welke challenge?
Evengoed congrats!
GUG
In september was de challenge "30 minuten". Ik heb in september een resultaat gerankt voor de 30 minuten. Dus ik deed mee, bleek achteraf, want ik kreeg een mailtje dat ik een Tanita weegschaal twv 119 EURO heb gewonnen. Ik wist niet eens dat de challenge bestond .
Leuk. Als je bedenkt hoe weinig Nederlanders (en Belgen) er in de rankings staan dan is de kans best groot dat je een keer wint. Deze maand is de challenge '2K'.
1969; 183cm; 90kg; Rowing PB’s 2008; 500-1:32 1000-3:19 2000-7:14 5000-19:23 10000-40:29 HM-1:28:46. Recent SB’s not worth mentioning yet :-)
Hi Gerhard,
Dat wist ik niet!
Ik kijk eigenlijk enkel op de .co.uk en de .com sites van C2!
Ik zal eens naar de .nl kijken!
Het aantal Nederlanders is toch niet zo klein, als je het vergelijkt met een hoop andere landen, uitgezonderd de UK en Us dan!
EDIT:
Dit staat op de .nl site.
Ik ben 'vielleicht' een beetje simpel, maar waar moet ik mijn 2k tijd loggen, gewoon in mijn personal logbook? of ergens op .nl/callenge?
of moet ik de tijd ranken?
alvast bedankt!
Dat wist ik niet!
Ik kijk eigenlijk enkel op de .co.uk en de .com sites van C2!
Ik zal eens naar de .nl kijken!
Het aantal Nederlanders is toch niet zo klein, als je het vergelijkt met een hoop andere landen, uitgezonderd de UK en Us dan!
EDIT:
Iedere maand maak je kans op één van de mooie prijzen. Het enige wat je hoeft te doen is jouw score invoeren in de Concept 2 Ranking op www.concept2.nl/challenge. Hier kun je jouw score ook vergelijken met de duizenden andere roeiers over de hele wereld die ook meedoen aan de Challenge. Kijk voor de prijzen op de website. Meedoen voor de prijzen
Dit staat op de .nl site.
Ik ben 'vielleicht' een beetje simpel, maar waar moet ik mijn 2k tijd loggen, gewoon in mijn personal logbook? of ergens op .nl/callenge?
alvast bedankt!
Tyn
M42H
M42H
Geen idee. Mijn 30 minuten in september was een PB en heb ik dus vanuit mijn logboek gerankt. Ik weet niet of dat nodig was...Tyn wrote:
alvast bedankt!
op .nl/challenge ben ik nog nooit geweest.