Het is me eindelijk gelukt: online met rowpro. Mijn internet verbinding was slecht op zolder (een huis met 4 verdiepingen heeft ook nadelen ) , maar een range-extender doet wonderen. Ik ben van plan om wekelijks een aantal keer online te roeien.
Met een vriend heb ik afgesproken om wekelijks op woensdagavond rond 8uur / half negen te roeien. We zetten een scheduled race neer en iedereen is welkom.
Ik zie in de result-list dat er best veel Nederlanders op Rowpro zitten, maar bijna allemaal in quick races. Dat is toch een beetje jammer. Scheduled races zijn misschien wat lastiger in te plannen, maar het is wel leuk als er wat meer scheduled races zijn om vooraf op in te tekenen.
Rowpro
Re: Rowpro
Hoi Gerhard,Gerhard wrote:Het is me eindelijk gelukt: online met rowpro. Mijn internet verbinding was slecht op zolder (een huis met 4 verdiepingen heeft ook nadelen ) , maar een range-extender doet wonderen. Ik ben van plan om wekelijks een aantal keer online te roeien.
Met een vriend heb ik afgesproken om wekelijks op woensdagavond rond 8uur / half negen te roeien. We zetten een scheduled race neer en iedereen is welkom.
Ik zie in de result-list dat er best veel Nederlanders op Rowpro zitten, maar bijna allemaal in quick races. Dat is toch een beetje jammer. Scheduled races zijn misschien wat lastiger in te plannen, maar het is wel leuk als er wat meer scheduled races zijn om vooraf op in te tekenen.
Welkom bij de langzaam groeiende groep van online rowpro gebruikers.
ik ben één van die nederlanders die Rowpro veel online gebruikt, maar meestal in QR's. Je hebt gelijk, scheduled races zijn leuker. Je hebt zo meer kans op meer deelnemers. Dat moeten we met z'n allen gewoon meer doen.
Er staat tegenover dat Rowpro met SR's minder stabiel werkt dan met QR's. Het starten van SR's mislukt nogal eens en bij QR's gaat het vaak goed. Maakt verder niet uit. Als je door een van tevoren geplande SR met anderen online bent kan je alsnog samen een QR starten. Maar let op: QR's zijn altijd afstand races en bij SR kan je kiezen tussen afstand en tijd. Verder werken online Rowpro races minder stabiel naarmate er meer deelnemers zijn. Maar het lukt toch regelmatig om met meer dan 5 man te finishen.
IK heb vandaag ingeschreven voor je SR van vanavond. Zie je dan.
Tom
Hi Tom,
Heb je de result-list gezien van gisteravond? Om een of andere reden hebben we bijna allemaal -1 meter afgelegd. Alleen Herm eeft een uitslag gekregen, terwijl hij driekwart van de tijd zonder verbinding zat..
Anyway, ik heb mijn doel bereikt. Van 6914 meter naar 7148. Het staat alleen niet op Oarbits.
Zie je op Rowpro.
Heb je de result-list gezien van gisteravond? Om een of andere reden hebben we bijna allemaal -1 meter afgelegd. Alleen Herm eeft een uitslag gekregen, terwijl hij driekwart van de tijd zonder verbinding zat..
Anyway, ik heb mijn doel bereikt. Van 6914 meter naar 7148. Het staat alleen niet op Oarbits.
Zie je op Rowpro.
1969; 183cm; 90kg; Rowing PB’s 2008; 500-1:32 1000-3:19 2000-7:14 5000-19:23 10000-40:29 HM-1:28:46. Recent SB’s not worth mentioning yet :-)
Hi Gerhard,
Ja, die uitslag van -1 meter is een bekend resultaat. Dit is een bug die optreedt als er verbindingsproblemen zijn geweest. Het lijkt vaker op te treden als er veel deelnemers aan een sessie zijn.
Ik verloor halverwege de verbinding met de server. Soms zie je dan lokaal in rowpro nog alle gegevens binnenkomen maar in dit geval ging mijn lokale Rowpro sessie ook de mist in en kwam er niets in de rowpro log. Het was wel een leuk deelnemersveld trouwens.
tot de volgende keer,
Tom
30min SB: 7295
30min PB: 7823
Ja, die uitslag van -1 meter is een bekend resultaat. Dit is een bug die optreedt als er verbindingsproblemen zijn geweest. Het lijkt vaker op te treden als er veel deelnemers aan een sessie zijn.
Ik verloor halverwege de verbinding met de server. Soms zie je dan lokaal in rowpro nog alle gegevens binnenkomen maar in dit geval ging mijn lokale Rowpro sessie ook de mist in en kwam er niets in de rowpro log. Het was wel een leuk deelnemersveld trouwens.
tot de volgende keer,
Tom
30min SB: 7295
30min PB: 7823