Roeimarathon
-
Forum in het Nederlands
Zijn er al uitslagen bekend?<br /><br />Wij doen zelf as Zondag mee met Drweg Eweg 3.<br />Wij doen nu voor de derde keer mee, niet voor de prijzen maar just for de fun!!<br /><br /><br />
-
Forum in het Nederlands
Ik mag eigenlijk niet zoveel zeggen over de uitslagen.<br /><br />Ik denk ook dat de meeste snelle ploegen pas dit weekend aan de slag gaan. Tot nog toe is 2 uur 15 de snelste.<br /><br />Jacques Klok
-
Forum in het Nederlands
Hoi,<br /><br />Over welke marathon hebben jullie het hier, toch niet over 1 april? want als er dan iemand komt die op de indoorroeier een marathon in 2u15m doet (1:35/500) dan is dat heel rap!<br /><br />ps. Henry hoe snel kun je eigenlijk in een boot een marathon roeien in b.v. een skif? Lijkt me trouwens wel wat voor een 8 op de bosbaan moeten ze heel wat keertjes draaien <br /><br />groeten Geert-Jan
-
Forum in het Nederlands
Nee we hebben het hier over de vroegere Mens Health roeimarathon, dit jaar gehouden door C2 Nederland zelf..<br /><br />Jaques heb jij onze bescheiden ontvangen? Ik bedoel dan de eindtijdenlijst die ik gefaxt heb (Drweg Eweg 3) de rest heb ik vandaag op de post gedaan inclusief een diskette met foto's van de PM3.<br /><br />We hadden voor ons doen een supertijd, een verbetering van vorig jaar met ruim 6.30 minuten...<br />We zijn inderdaad gegaan voor de 15 slagen wissel, waardoor je het toch veel langer kunt volhouden..<br /><br />We waren in ieder geval erg trots op ons eigen resultaat..<br />2 uur 30 minuten en 2 seconden..<br /><br />Ja die 2 seconden deden nog effe pijn!!!