Roeimachien Onderdelen
-
Forum in het Nederlands
Hallo mede sporters.<br /><br />Ik ben momenteel voor school bezig met een project over de concept 2. Voor dit project moet ik een analyse maken met alle bewegingen die de concept 2 maakt en de persoon die deze gebruikt. Ook heb ik een lijst nodig met alle onderdelen van de concept 2 enz. Als iemand mij hier enig informatie over kan sturen zou ik dit zeer op prijs stellen.<br /><br />nh.beens@dn.alfa-college.nl <br /><br />Naar dit adress kunt u alle mogelijke informatie sturen die u mogelijk hebt. Of dit nou een website is of een document bestand maakt niet uit. Alle informatie wordt zeer op prijs gestelt. <br /><br />Met vriendelijke groet<br /><br />Niels beens
-
Forum in het Nederlands
<!--QuoteBegin-raggy+Oct 31 2005, 02:53 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(raggy @ Oct 31 2005, 02:53 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Hallo mede sporters.<br /><br />Ik ben momenteel voor school bezig met een project over de concept 2. Voor dit project moet ik een analyse maken met alle bewegingen die de concept 2 maakt en de persoon die deze gebruikt. Ook heb ik een lijst nodig met alle onderdelen van de concept 2 enz. Als iemand mij hier enig informatie over kan sturen zou ik dit zeer op prijs stellen.<br /><br />nh.beens@dn.alfa-college.nl <br /><br />Naar dit adress kunt u alle mogelijke informatie sturen die u mogelijk hebt. Of dit nou een website is of een document bestand maakt niet uit. Alle informatie wordt zeer op prijs gestelt. <br /><br />Met vriendelijke groet<br /><br />Niels beens <br /> </td></tr></table><br />Hallo Niels,<br /><br />Volgens mij kan je alles op de website vanc2 vinden en als je het daar niet kan vinden, zou ik eens contact opnemen met c2; ze willen je vast wel helpen.<br /><br />Hennie
-
Forum in het Nederlands
Ja echt alles is te vinden op de Concept site..zelfs het boekje wat je krijgt bij aanschaf is te downloaden, waar alle details enz worden beschreven...<br /><br />Suc6<br /><br />Wat is de reden van je onderzoek vroeg ik me af?<br /><br />Grtz
-
Forum in het Nederlands
owke ik ben met deze reply misschien een beetje laat <br /><br />Ik doe de opleiding human technology<br />Wij hadden een project man in motion. Hier in moesten wij een onderzoek doen naar do concept 2.<br />We hebben een instructie film gemaakt voor dit apparaat. <br /><br />Naast dat we dan ok een instructie film hebben gemaakt hebben we een ook technish document en nog aantal andere zaken geproduceerd. We zijn hier een dik 10 weken mee bezig geweest maar daar is ook veel uit gekomen.<br /><br />de producten die wij geproduceerd hebben in die 10 weken<br /><br />een digitale DVD instructie film<br />Instructie handleiding voor de concept 2<br />een technish document<br />ons eigen mini proef model<br />een A3 handleiding van de PM2 computertje<br />en nog een aantal andere dingetjes.<br /><br />Dat was het ongeveer het hele verhaal<br /><br />grz