Internet Race Vrijdag 12 Aug
-
Forum in het Nederlands
Hallo Dutch RowProws en andere internet roeiers,<br />Na terugkeer van vakantie op eind juli ben ik weer rustig begonnen te trainen. Helaas was internet roeien niet mogelijk vanwege een specifieke e-row fout, maar die is vandaag gelukkig opgelost. Vrijdagavond wil ik wel weer eens een 5k, 6k, 10k, 30m, 60m, of HM proberen op internet. Zijn er nog andere liefhebbers? Zo ja, voorkeur voor afstand en starttijd?<br /><br />Jaap
-
Forum in het Nederlands
Jaap<br /><br />Zou je mij wat meer kunnen vertellen over het internet roeien.Heb je daar een Concept2 (D) roeier voor nodig of zijn er andere mogelijkheden?
-
Forum in het Nederlands
Voor internet roeien heb je een Concept2 met een PM3 of een PM2+ ( geen PM2 dus ) nodig.<br /><br />En een programma om te racen : <br /><br />RowPro kan racen met een PM3 of PM2+<br /><br />E-row kan racen met een PM2+<br /><br />SuperCanoa kan racen met een PM3 of PM2+<br /><br />
-
Forum in het Nederlands
En natuurlijk niet te vergeten ROWPRO van Digital Rowing www.digitalrowing.com heeft nu net V2 uit werkt nog niet geheel vlekkeloos maar zal net zoals bij V1.8 met updates worden bijgespijkerd<br /><br />succes met je keuze<br /><br />groeten Geert-Jan