Welkom Roeiers

read only section for reference and search purposes.
[old] TheHagueDragon
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] TheHagueDragon » October 23rd, 2005, 8:04 am

Leuk initiatief een ècht nederlands forum!<br /><br />Ik zit bij meerdere fora van verschillende onderwerpen. Eén ervan is Chat'n'run wat een hardloopforum is. De beheerder daarvan mailde mij een aantal maanden geleden dat hij van plan was om een roeiforum op te zetten onder de naam Chat'n'row. Dat leek mij een goed plan en hij zou dit in september gaan doen.<br /><br />Ik denk dat hij nèt wat te laat is met zijn plan!

[old] Dick
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] Dick » October 24th, 2005, 9:06 am

Wie weet is een onafhankelijk forum een beter leven beschoren!<br /><br />T.z.t. zal ik hier een bericht posten en kijken of er belangstelling bestaat voor Chat'n'Row.<br /><br />Thnx<br /><br />Dick

[old] Sebastiaan Koning
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] Sebastiaan Koning » October 31st, 2005, 3:43 pm

<!--QuoteBegin-jacques+Jun 14 2005, 03:14 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(jacques @ Jun 14 2005, 03:14 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Hallo allemaal,<br /><br />Vaak wordt er gevraagd of we niet een forum speciaal voor Nederlanders kunnen beginnen. Dat hebben we nu maar eens gedaan. Als je dit initiatief de moeite waard vind, laat dan een berichtje achter. Stel meteen een vraag als je die hebt. Of beantwoord die van een ander als je kunt.<br /><br />Veel plezier met trainen en op dit forum.<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux <br /> </td></tr></table><br />

[old] Guest
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] Guest » October 31st, 2005, 3:47 pm

<!--QuoteBegin-Sebastiaan Koning+Oct 31 2005, 02:43 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Sebastiaan Koning @ Oct 31 2005, 02:43 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-jacques+Jun 14 2005, 03:14 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(jacques @ Jun 14 2005, 03:14 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Hallo allemaal,<br /><br />Vaak wordt er gevraagd of we niet een forum speciaal voor Nederlanders kunnen beginnen. Dat hebben we nu maar eens gedaan. Als je dit initiatief de moeite waard vind, laat dan een berichtje achter. Stel meteen een vraag als je die hebt. Of beantwoord die van een ander als je kunt.<br /><br />Veel plezier met trainen en op dit forum.<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux <br /> </td></tr></table> <br /> </td></tr></table><br />Zou het niet een goed idee zijn als je (net als bij schaatsen) ook een allrounders score hebt? Dus dan moet je bijv 500 m 2000m 5000m en 10000m roeien. <br />Groeten, Sebastiaan<br />

[old] Godfried
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] Godfried » October 31st, 2005, 4:21 pm

<!--QuoteBegin-Guest+Oct 31 2005, 09:47 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Guest @ Oct 31 2005, 09:47 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Zou het niet een goed idee zijn als je (net als bij schaatsen) ook een allrounders score hebt? Dus dan moet je bijv 500 m 2000m 5000m en 10000m roeien. <br />Groeten, Sebastiaan[right] </td></tr></table><br />En dat kan, kijk maar eens naar <a href='http://www.nonathlon.com/' target='_blank'>de nonathlon</a> , echter alleen engelstalig.<br />

[old] Guest_Ank_*
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] Guest_Ank_* » November 16th, 2005, 12:04 pm

<!--QuoteBegin-Sebastiaan Koning+Oct 31 2005, 02:43 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Sebastiaan Koning @ Oct 31 2005, 02:43 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-jacques+Jun 14 2005, 03:14 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(jacques @ Jun 14 2005, 03:14 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Hallo allemaal,<br /><br />Vaak wordt er gevraagd of we niet een forum speciaal voor Nederlanders kunnen beginnen. Dat hebben we nu maar eens gedaan. Als je dit initiatief de moeite waard vind, laat dan een berichtje achter. Stel meteen een vraag als je die hebt. Of beantwoord die van een ander als je kunt.<br /><br />Veel plezier met trainen en op dit forum.<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux <br /> </td></tr></table> <br /> </td></tr></table><br /><br /><br />Goed idee, zal af en toe een blik werpen op dit forum. Soms lijkt het erop alsof ik de enige sufferd ben die thuis in de huiskamer op een Concept2 zit!<br /><br />Groet, Ank

[old] Meindert
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] Meindert » February 2nd, 2006, 3:29 am

Hoi allemaal,<br /><br />Ik heb me kortgeleden bij mijn nekvel gegrepen en voor de TV vandaan gesleept. In de sportschool train ik nu 2 maanden en roeien op de C2 maakt altijd onderdeel uit van mijn training. <br />In mijn studietijd heb ik fanatiek geroeid en het is frustrerend om te zien hoe allerlei 'niet roeiers' bijna een halve minuut sneller zijn op 500 meter dan ik. Blijkbaar staat het er met mijn conditie slechter voor dan ik dacht. <br />Wel zie ik goede vooruitgang, dus rustig door blijven gaan. De techniek was gelukkig weer gauw gevonden.<br /><br />Meestal roei ik 10 minuten in als warming up voor mijn training die ook stretchen en krachttraining omvat. In die 10 minuten probeer ik af en toe een 500 meter te doen. Als ik wat meer wil roeien, doe ik een 5000 meter of een 30 minuten training.<br /><br />Groetjes,<br /><br />Meindert

[old] hennmart
Posts: 0
Joined: March 18th, 2006, 10:32 pm

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » February 2nd, 2006, 4:07 am

<!--QuoteBegin-Meindert+Feb 2 2006, 09:29 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Meindert @ Feb 2 2006, 09:29 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Hoi allemaal,<br /><br />Meestal roei ik 10 minuten in als warming up voor mijn training die ook stretchen en krachttraining omvat. In die 10 minuten probeer ik af en toe een 500 meter te doen. Als ik wat meer wil roeien, doe ik een 5000 meter of een 30 minuten training.<br /><br />Groetjes,<br /><br />Meindert <br /> </td></tr></table><br />Meindert gewoon door trainen (beter dan tv!!) en voor je het weet doe je alle afstanden in een goede tijd <br /><br />Hennie

Locked