24 Uurs Internet Estafette

read only section for reference and search purposes.
[old] Pieter

Forum in het Nederlands

Post by [old] Pieter » June 23rd, 2005, 12:33 pm

Morgen is het zover en zullen wij, leden van de Dutch RowPros, een poging doen het WR op de '24hour'marathonrelay' te verbeteren.<br />Meer info is te vinden op:<br /><br /><a href='http://home.planet.nl/~zalms004/c2/rowpro_relay.htm' target='_blank'>http://home.planet.nl/~zalms004/c2/rowp ... htm</a><br /><br />Groet,<br /><br />Pieter

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » June 26th, 2005, 2:15 am

<!--QuoteBegin-Pieter+Jun 23 2005, 06:33 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Pieter @ Jun 23 2005, 06:33 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Morgen is het zover en zullen wij, leden van de Dutch RowPros, een poging doen het WR op de '24hour'marathonrelay' te verbeteren.<br />Meer info is te vinden op:<br /><br /><a href='http://home.planet.nl/~zalms004/c2/rowpro_relay.htm' target='_blank'>http://home.planet.nl/~zalms004/c2/rowp ... htm</a><br /><br />Groet,<br /><br />Pieter <br /> </td></tr></table><br /><span style='color:orange'>Gisteren het WRverbeterd:<br />oude record: 343286 meter op 24-04-04 <br /><span style='color:red'>nwe record: 357529 meter op 25-06-05 </span><br />Dit bereikt dankzij de samenwerking en inzet van 8 top roeiers!<br /><br />Bedankt Tom, Willem, Bill, Geertjan, Henry, Kees en Pieter!!<br /><br />Hennie </span>

[old] Guest

Forum in het Nederlands

Post by [old] Guest » June 29th, 2005, 2:41 am

Hee dit is leuk in het Nederlands over onze verslaving ouwehoeren....<br /><br />Oaktree

[old] Oaktree

Forum in het Nederlands

Post by [old] Oaktree » June 29th, 2005, 2:42 am

Verrek is was zelfs al geregistreerd dat moet ik een aantal jaren geleden al gedaan hebben.<br /><br /><br />Groetjes

[old] Pieter

Forum in het Nederlands

Post by [old] Pieter » June 29th, 2005, 5:33 am

<!--QuoteBegin-Oaktree+Jun 29 2005, 01:42 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Jun 29 2005, 01:42 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Verrek is was zelfs al geregistreerd dat moet ik een aantal jaren geleden al gedaan hebben.<br /><br /><br />Groetjes <br /> </td></tr></table><br /><br />hoi Henry,<br /><br />Hoi henry,<br /><br />ben je inmiddels een beetje hersteld van de inspanning die wij dit weekend geleverd hebben?<br />Ik heb er zondag nog een redelijk goede 6k uit kunnen persen, maar ben daarna ziek geworden (buikgriepje).<br />Inmiddels alweer rustig wat geroeid. We moeten toch proberen op die tiende plaats te blijven <br /><br />groet,<br /><br />Pieter

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » June 29th, 2005, 7:21 am

We staan weer op de 11de plaats, omdat de groep 'row pain, no gain' iemand er bij heeft met km's. Het is wel leuk om eens te lezen wat ze op het platform schrijven (onder de rubriek 'weight loss/weight control').<br /><br />Hennie

[old] Henry

Forum in het Nederlands

Post by [old] Henry » June 29th, 2005, 7:30 am

<!--QuoteBegin-Pieter+Jun 29 2005, 04:33 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Pieter @ Jun 29 2005, 04:33 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Oaktree+Jun 29 2005, 01:42 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Jun 29 2005, 01:42 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Verrek is was zelfs al geregistreerd dat moet ik een aantal jaren geleden al gedaan hebben.<br /><br /><br />Groetjes <br /> </td></tr></table><br /><br />hoi Henry,<br /><br />Hoi henry,<br /><br />ben je inmiddels een beetje hersteld van de inspanning die wij dit weekend geleverd hebben?<br />Ik heb er zondag nog een redelijk goede 6k uit kunnen persen, maar ben daarna ziek geworden (buikgriepje).<br />Inmiddels alweer rustig wat geroeid. We moeten toch proberen op die tiende plaats te blijven <br /><br />groet,<br /><br />Pieter <br /> </td></tr></table><br /><br /><br />Nou, ik heb tot nu toe wel iedere dag mijn Km gedaan, gisteren op het water, maar ben nu ook een beetje ziekig...Ik voel me heel slap en ook het trainen gaat als een vaatdoek, kost me tamelijk wat moeite om rond te draaien..<br />Maandag heb ik bijna een 15 Km afgebroken omdat het echt niet ging, mischien toch een paar daagjes rust nemen??<br /><br />Grtz

[old] Oaktree

Forum in het Nederlands

Post by [old] Oaktree » June 29th, 2005, 7:35 am

Verrek vergeet me in te loggen..<br /><br /><br />

[old] Pieter

Forum in het Nederlands

Post by [old] Pieter » June 29th, 2005, 7:40 am

<!--QuoteBegin-hennmart+Jun 29 2005, 06:21 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Jun 29 2005, 06:21 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->We staan weer op de 11de plaats, omdat de groep 'row pain, no gain' iemand er bij heeft met km's. Het is wel leuk om eens te leze wat ze op het platform schrijven (onder de rubriek 'weight loss/weight control').<br /><br />Hennie <br /> </td></tr></table><br /><br />Het enige wat wij kunnen doen is dooroeien <br />toen we de Dutch RowPros oprichtten hebben we ons voorgenomen niet groter te willen worden dan +/- 20 personen. <br />Inmiddels zijn we al met 16 dus we raken al aardig uit de wildcards <br />de meesten van onze club zijn vorig seizoen als tweede geeindigd (onder de vlag van RowProRowers) en ik kun je verzekeren dat voor mij de motivatie en uitdaging dit seizoen veel groter is (liever plaats 11 met 16 dan plaats 6 met 40+)<br /><br />Maar het blijft natuurlijk leuk om onze directe 'concurenten' een beetje onder druk te zetten. Go Team ! <br /><br />Pieter

[old] Oaktree

Forum in het Nederlands

Post by [old] Oaktree » June 30th, 2005, 2:13 am

Ja klopt, maar we hebben er wel een paar bij zitten die maar erg weinig KM draaien.... <br /><br />Je registreren en vervolgens geen enkele KM roeien schiet natuurlijk niet op!!!<br />Dat gaat enorm ten koste van het aantal KM per deelnemer....

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » June 30th, 2005, 5:10 am

<!--QuoteBegin-Oaktree+Jun 30 2005, 08:13 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Jun 30 2005, 08:13 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Ja klopt, maar we hebben er wel een paar bij zitten die maar erg weinig KM draaien.... <br /><br />Je registreren en vervolgens geen enkele KM roeien schiet natuurlijk niet op!!!<br />Dat gaat enorm ten koste van het aantal KM per deelnemer.... <br /> </td></tr></table><br />Ik zie dat iedereen met weinig km's nu weer aan het 'werk' is; een goede zaak, toch?<br /><br />Ik zie dat we twee nieuwe Duth RowProwers hebben?<br /><br />Ik heb meer dan 1.000.000 meters geroeid de eerste 2 maanden <br /><br />Hennie

[old] Pieter

Forum in het Nederlands

Post by [old] Pieter » June 30th, 2005, 12:36 pm

<!--QuoteBegin-hennmart+Jun 30 2005, 04:10 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Jun 30 2005, 04:10 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Oaktree+Jun 30 2005, 08:13 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Jun 30 2005, 08:13 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Ja klopt, maar we hebben er wel een paar bij zitten die maar erg weinig KM draaien.... <br /><br />Je registreren en vervolgens geen enkele KM roeien schiet natuurlijk niet op!!!<br />Dat gaat enorm ten koste van het aantal KM per deelnemer.... <br /> </td></tr></table><br />Ik zie dat iedereen met weinig km's nu weer aan het 'werk' is; een goede zaak, toch?<br /><br />Ik zie dat we twee nieuwe Duth RowProwers hebben?<br /><br />Ik heb meer dan 1.000.000 meters geroeid de eerste 2 maanden <br /><br />Hennie <br /> </td></tr></table><br /><br />1000000 meters in 2 maanden!!!! Gefeliciteerd Henny, topprestatie!<br />Dat wordt 6 mlj. dit jaar <br /><br />We hebben inderdaad weer 2 nieuwe leden (vrienden van Kees) en we staan behoorlijk los van de RPRG-rowers. <br />Plaats 9 komt zelfs in zicht <br /><br />Ik heb nog 3 weken voordat wij op vakantie gaan. Het zou leuk zijn wanneer we voor die tijd even aan plaats 9 kunnen ruiken <br /><br />Pieter

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » June 30th, 2005, 12:49 pm

Het is hard werken om het te halen (weet jij alles van Pieter!), maar we gaan gewoon door. Misschien moeten we in het najaar weer iets verzinnen om veel km's te maken <br /><br />Lijkt me ook leuk als we even plaats 9 kunnen veroveren, maar dan moet iedereen 'even' doorroeien <br /><br />Ik moet wel zeggen dat het ten eerste een goede manier is om je conditie op peil te brengen en te houden en ten tweede je gewicht op een normaal niveau te krijgen (sinds ik ben begeonnen, ben ik ongeveer 17 kg afgevallen ).<br /><br />Verder vind ik het heel motiverend om met een aantal van jullie te kunnen roeien!<br /><br />Hennie

[old] tomhz

Forum in het Nederlands

Post by [old] tomhz » July 1st, 2005, 8:10 am

Gefeliciteerd, Hennie, met je 1000km! En dat binnen 2 maanden. Het motiveert me om dit jaar toch echt die 2000km te halen. Voorlopig lig ik goed op schema (280 km in één maand). Nu komt er door vakantie even de klad in , maar daarna ga ik weer op dezelfde manier (nou, ietsje minder dan ) verder.<br /><br />Ik ben er helemaal voor om na de zomer weer iets samen te organiseren dat veel km's oplevert. <br /><br />Tom

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » July 2nd, 2005, 7:12 am

<!--QuoteBegin-tomhz+Jul 1 2005, 02:10 PM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(tomhz @ Jul 1 2005, 02:10 PM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Gefeliciteerd, Hennie, met je 1000km! En dat binnen 2 maanden. Het motiveert me  om dit jaar toch echt die 2000km te halen. Voorlopig lig ik goed op schema (280 km in één maand). Nu komt er door vakantie even de klad in , maar daarna ga ik weer op dezelfde manier (nou, ietsje minder dan  ) verder.<br /><br />Ik ben er helemaal voor om na de zomer weer iets samen te organiseren dat veel km's oplevert. <br /><br />Tom <br /> </td></tr></table><br />Tom, het zou leuk zijn als je het haalt. Maar ik denk als je rustig doorgaat het geen probleem moet zijn en dat er ook nog meer in zit!<br /><br />En wanneer we af en toe wat organiseren waar veel km's gemaakt moet worden, ga je het helemaal halen <br /><br />Hennie

Locked