RowPro 2.011

Voor alle Nederlandstalige roeiers. Heb je een vraag of wil je iets kwijt?
Hier kan het.
Post Reply
Ton
Paddler

RowPro 2.011

Post by Ton » November 26th, 2008, 3:18 pm

Hallo Jongens,

Ik ben momenteel met de probeer versie van RowPro aan de gang.
Alles gaat prima, alleen als ik via de Session Setup op internet klik,
wordt ik wel doorgelinkt naar Oarbits,maar ik zie dan alleen de melding, No internet session are currently available for this user.

Als ik naar Control Center ga en dan op internet klik, wordt ik ook gelinkt naar Oarbits.
Klik ik hier op Session List dan zie ik helemaal niets.
Klik ik op Result List,dan zie ik wel resultaten.

Enig idee wat het is? :( :(

tomhz
2k Poster

Post by tomhz » November 26th, 2008, 5:47 pm

Hallo Ton,

Rowpro gebruikers kan je min of meer verdelen in de mensen die alleen offline roeien en de mensen die veel of zelfs alle sessies online roeien.
Ik ga er even van uit dat offline roeien bij jou goed werkt.
Voor online roeien kon je tot twee weken geleden alle versies 2.011 of hoger gebruiken. Met de introductie van versie 2.2 Beta (ongeveer een jaar geleden) is een 2e race server in gebruik genomen als een testomgeving voor deze nieuwe versie. De 1e race server bleef voor 2.0 en 2.1 in gebruik als de officiele race server.
Met de introductie van 2.3 eind september dit jaar is de testperiode voorbij en is ervoor gezorgd dat alle versies 2.0 en hoger weer op dezelfde race server zitten. Maar dit gaf toch weer problemen vanwege de mix van versies dus twee weken geleden heeft Digital Rowing besloten alle versies ouder dan 2.3 van de race server te weren.
De oplossing van jouw probleem is een upgrade naar 2.3. Deze kun je downloaden van de website: http://www.digitalrowing.com/Downloads/index.htm en je kunt deze versie blijven gebruiken met je tijdelijke licentie.

Succes en alvast welkom bij het online roeien.

Tom

Ton
Paddler

RowPro 2.011

Post by Ton » November 26th, 2008, 6:38 pm

Tom bedankt voor je snelle reactie.
Ga hem meteen upgraden.

Groetjes Ton :P :P

Post Reply