Wiecher wrote:2008
29 november 2000m Antwerpen OBIC www.sculling.be onder OBIC of direct via www.sculling.be/obic-index.htm
6 december 2000m Amsterdam NKIR www.nereus.nl onder NK Indoor roeien of direct via www.nereus.nl/nkir/
7 december 2000m Parijs Open France http://www.concept2.fr/competition-chal ... php?id=493
2009
18 januari 6000m Amsterdam ergohead http://www.amstelroei.nl/index.php?opti ... Itemid=199
24 januari 2000m Rome Open Europese Kampioenschappen http://lnx.concept2.it/main/index.php?o ... mitstart=1
25 januari 2000m OTKI Tilburg www.rvtor.nl/content/view/119/79/
1 februari 2000m Essen Kettwig www.indoor-cup.de/
28 februari 42195m Open NK ErgoMarathon www.ergomarathon.nl/index.php
2010
30/31 januari 2000m Essen Kettwig Europese Kampioenschappen www.indoor-cup.de/
Zo dat was het.
LINKS naar indoor roeiwedstrijden met data.
LINKS naar indoor roeiwedstrijden met data.
Wiecher
Beste Wieger,
Bedankt voor het wedstijd overzicht.
De kans is groot dat ik alle wedstrijden ga doen, maar het accent komt dit jaar te liggen op 6 december openNK, 18 januari Ergohead, de marathon van 24 januari en het WK.
Vorig jaar is voor mij een peroide geweest om kennis te maken met de sport en ervaring opdoen tijdens de wedstrijden, nu maar kijken en ervaren of ik mijn tijden van afgelopen jaar kan benaderen.
Het schema wat ik heb voelt in ieder geval goed aan.
P.s. is deze agenda ook jou wedstrijdagenda?
Groet,
Arjen
Bedankt voor het wedstijd overzicht.
De kans is groot dat ik alle wedstrijden ga doen, maar het accent komt dit jaar te liggen op 6 december openNK, 18 januari Ergohead, de marathon van 24 januari en het WK.
Vorig jaar is voor mij een peroide geweest om kennis te maken met de sport en ervaring opdoen tijdens de wedstrijden, nu maar kijken en ervaren of ik mijn tijden van afgelopen jaar kan benaderen.
Het schema wat ik heb voelt in ieder geval goed aan.
P.s. is deze agenda ook jou wedstrijdagenda?
Groet,
Arjen
Hoi Arjen,
Leuk dat je meedoet. Wat zijn je plannen voor dit jaar? Onder die 6:32 van vorig jaar duiken?
Wat mijn wedstrijden betreft:
- De OBIC, 29 nov
- De Open Fance, 7 dec of als ik niet echt toppie ben de NKIR, 6 dec.
- De HEK, 10 jan, 500m en daarna 2000m in tweede weekend januari.
- De Ergohead, 18 jan, om mezelf weer volledig onnodig te kwellen met afstanden die ik niet beheers.
- Het OTKI in Tilburg, 25 jan, altijd super gezellig, maar waar velen onbegrijpelijkerwijze wegblijven.
- De Indoor Cup, 1 febr, wat een fantastisch evenement.
- De marathon, 28 febr, waar voor de echte fans dit jaar een bijprogramma komt voor de sprinters (wens vader van de gedachte!! ha, ha)
Daarna maar weer eens lekker relaxen.
Mail me eens, ik ben benieuwd wat je doet.
Leuk dat je meedoet. Wat zijn je plannen voor dit jaar? Onder die 6:32 van vorig jaar duiken?
Wat mijn wedstrijden betreft:
- De OBIC, 29 nov
- De Open Fance, 7 dec of als ik niet echt toppie ben de NKIR, 6 dec.
- De HEK, 10 jan, 500m en daarna 2000m in tweede weekend januari.
- De Ergohead, 18 jan, om mezelf weer volledig onnodig te kwellen met afstanden die ik niet beheers.
- Het OTKI in Tilburg, 25 jan, altijd super gezellig, maar waar velen onbegrijpelijkerwijze wegblijven.
- De Indoor Cup, 1 febr, wat een fantastisch evenement.
- De marathon, 28 febr, waar voor de echte fans dit jaar een bijprogramma komt voor de sprinters (wens vader van de gedachte!! ha, ha)
Daarna maar weer eens lekker relaxen.
Mail me eens, ik ben benieuwd wat je doet.
Hek
De Hek, Hemus ergometerkampioenschappen zijn verzet dit jaar, de wedstrijdleiding heeft goed gekeken naar data van andere evenementen.
De Hek is nu gezet op 7 februari 2009
Gezellige wedstrijd, leuk georganiseerd, fijne sprint van 500 meter(die echt heel belangrijk is.) Enige ergometerwedstrijd met absolute scores en gewogen scores naar geslacht, leeftijd en gewicht.
Allemaal meedoen en de hartelijke groeten van de Hek ergokoningin 2008. De macht is aan de veteranen bij de HEK!
Ank
De Hek is nu gezet op 7 februari 2009
Gezellige wedstrijd, leuk georganiseerd, fijne sprint van 500 meter(die echt heel belangrijk is.) Enige ergometerwedstrijd met absolute scores en gewogen scores naar geslacht, leeftijd en gewicht.
Allemaal meedoen en de hartelijke groeten van de Hek ergokoningin 2008. De macht is aan de veteranen bij de HEK!
Ank