Allen
Ik de heb de concept 2 weer uit het stof gehaald en wil weer een beetje gaan roeien.
Betterijen vervangen, maar nu doet de hartslagmeter het niet meer.
Nu denk ik zelf dat de band om mijn "smalle" torso een andere is dan die ik 10 jaar geleden gekregen heb bij de roeimachine. Heb ooit ook een horloge aangeschaft.
Hoe krijg ik die twee weer aan het werk??? (reciever en band)
kun je je die met elkaar syncen ????
of moet ik mijn zolder uit gaan spitten om te kijken of ik die oude nog kan vinden
hoor graag van jullie
Cles
hartslagmeter op concept 2
Hallo Cles,
De hartslagreceiver van C2 (die je onder de rails moet bevestigen) is in principe bedoeld voor een Polar borstband. Ik gebruik zelf al een paar jaar een borstband an Cardiosport en dit werkt prima. Ik denk dat de borstband van de diverse Aldi hartslagmeters ook goed werkt met de hartslagreceiver van C2, maar dat heb ik niet zelf getest.
succes, Tom
De hartslagreceiver van C2 (die je onder de rails moet bevestigen) is in principe bedoeld voor een Polar borstband. Ik gebruik zelf al een paar jaar een borstband an Cardiosport en dit werkt prima. Ik denk dat de borstband van de diverse Aldi hartslagmeters ook goed werkt met de hartslagreceiver van C2, maar dat heb ik niet zelf getest.
succes, Tom
-
- Paddler