Miljoen Meter Club.

read only section for reference and search purposes.
Locked
[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » March 8th, 2006, 3:12 pm

Vanaf heden doet de Concept2 Nederland de afhandeling van ingediende (1/2/3/4/5/6/etc) miljoen meters.<br />Mijn 5 miljoen meters heb ik recentelijk nog uit Amerika ontvangen (t-shirt, certificaat en pin). Ik heb nog niet zo lang geleden mijn 6 miljoen meter bij Concept2 Holland ingediend (nog niets gehoord). Ik hoop dat de afhandeling op de zelfde manier gaat.<br /><br />Misschien kan Concept2 Holland hier op het platform nog wat verduideling geven over hoe zij het gaan doen?<br /><br />Hennie

[old] Geert-Jan

Forum in het Nederlands

Post by [old] Geert-Jan » March 9th, 2006, 3:34 am

<!--quoteo(post=58772:date=Mar 8 2006, 08:12 PM:name=hennmart)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Mar 8 2006, 08:12 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Vanaf heden doet de Concept2 Nederland de afhandeling van ingediende (1/2/3/4/5/6/etc) miljoen meters.<br />Mijn 5 miljoen meters heb ik recentelijk nog uit Amerika ontvangen (t-shirt, certificaat en pin). Ik heb nog niet zo lang geleden mijn 6 miljoen meter bij Concept2 Holland ingediend (nog niets gehoord). Ik hoop dat de afhandeling op de zelfde manier gaat.<br /><br />Misschien kan Concept2 Holland hier op het platform nog wat verduideling geven over hoe zij het gaan doen?<br /><br />Hennie<br /> </td></tr></table><br /><br />Hoi Hennie,<br /><br />Ik heb mijn 2 miljoen meter certificaat en geschenk ook gehad uit nederland, dit duurde redelijk lang. Helaas werden de aangegeven sokken een bidon maar ook goed. Nu hebben ze in januari vanuit de VS doorgegeven dat ik 3miljoen meters heb geroeid, daarop heb ik op 9 februari een mailtje terug gehad van c2 nl over mijn 3 miljoen meters en welke maat t-shirt ik wilde ontvangen. Op 1 maart nog eens een mailtje ertegenaan gegooid richting c2 NL maar vanaf 9 februari al een oorverdovende stilte :( Maar ik ga deze week bij c2 langs om wat spullen te halen dan zal ik er eens naar vragen.<br /><br />Groeten Geert-Jan

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » March 9th, 2006, 5:19 am

<!--quoteo(post=58820:date=Mar 9 2006, 08:34 AM:name=Geert-Jan)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Geert-Jan @ Mar 9 2006, 08:34 AM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--quoteo(post=58772:date=Mar 8 2006, 08:12 PM:name=hennmart)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Mar 8 2006, 08:12 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Vanaf heden doet de Concept2 Nederland de afhandeling van ingediende (1/2/3/4/5/6/etc) miljoen meters.<br />Mijn 5 miljoen meters heb ik recentelijk nog uit Amerika ontvangen (t-shirt, certificaat en pin). Ik heb nog niet zo lang geleden mijn 6 miljoen meter bij Concept2 Holland ingediend (nog niets gehoord). Ik hoop dat de afhandeling op de zelfde manier gaat.<br /><br />Misschien kan Concept2 Holland hier op het platform nog wat verduideling geven over hoe zij het gaan doen?<br /><br />Hennie<br /> </td></tr></table><br /><br />Hoi Hennie,<br /><br />Ik heb mijn 2 miljoen meter certificaat en geschenk ook gehad uit nederland, dit duurde redelijk lang. Helaas werden de aangegeven sokken een bidon maar ook goed. Nu hebben ze in januari vanuit de VS doorgegeven dat ik 3miljoen meters heb geroeid, daarop heb ik op 9 februari een mailtje terug gehad van c2 nl over mijn 3 miljoen meters en welke maat t-shirt ik wilde ontvangen. Op 1 maart nog eens een mailtje ertegenaan gegooid richting c2 NL maar vanaf 9 februari al een oorverdovende stilte :( Maar ik ga deze week bij c2 langs om wat spullen te halen dan zal ik er eens naar vragen.<br /><br />Groeten Geert-Jan<br /> </td></tr></table><br />Hoi GJ,<br /><br />Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Misschien is het wel aardig tot ze een mail sturen waarin ze aangeven dat het mailtje is ontvangen en dat het versturen van de spullen ongeveer ... dagen/weken gaat duren.<br /><br />Hennie

[old] TheHagueDragon

Forum in het Nederlands

Post by [old] TheHagueDragon » March 9th, 2006, 9:18 am

Ik sta nu op 881.581 sinds het begin van het roeien.<br />Ik roei gemiddeld genomen ca 15 km per week (lang zoveel niet als jullie roeitijgers :cry: ) dus het zal nog wel een maandje of vier duren voordat ik mijn tshirt kan krijgen....<br /><br />Je krijgt toch een tshirt geloof ik? Hoe gaat het aanvragen eigenlijk in z'n werk?

[old] Geert-Jan

Forum in het Nederlands

Post by [old] Geert-Jan » March 9th, 2006, 12:13 pm

<!--quoteo(post=58835:date=Mar 9 2006, 02:18 PM:name=TheHagueDragon)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(TheHagueDragon @ Mar 9 2006, 02:18 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Ik sta nu op 881.581 sinds het begin van het roeien.<br />Ik roei gemiddeld genomen ca 15 km per week (lang zoveel niet als jullie roeitijgers :cry: ) dus het zal nog wel een maandje of vier duren voordat ik mijn tshirt kan krijgen....<br /><br />Je krijgt toch een tshirt geloof ik? Hoe gaat het aanvragen eigenlijk in z'n werk?<br /> </td></tr></table><br /><br />Hoi,<br /><br />dat staat allemaal omschreven op de website (concept2.com) in je online logboek bij de mm club. Ik was vandaag bij c2 in amsterdam helaas was Oscar net weg, maar ik mocht een briefje schrijven en dat hebben ze op zijn buro gelegd (nu maar hopen dat het er niet afvalt) Ik ben benieuwd wanneer ik wat te horen krijg!<br /><br />Groeten Geert-Jan

[old] Oaktree

Forum in het Nederlands

Post by [old] Oaktree » March 9th, 2006, 12:45 pm

Beste is gewoon Jaques of Oscar rechtstreeks vragen waarom het zo lang duurt en hoe ze het nu gaan doen.<br />Ik heb er laatst naar gevraagd per email, samen met nog wat andere vragen, maar kreeg helaas geen bericht..<br /><br />Zou zeggen, ConceptNL is min of meer de geestelijke vader van dit Nederlandse forum, dus ik ga er zeker van uit dat ze dit lezen....<br /><br />Ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik iedere 1000 KM weer het erg leuk vind om in ieder geval het certificaat te ontvangen..De prijs erbij vind ik wel leuk, maar geen echte must..maar ja als iedereen dat krijgt vind ik ook dat ze dit in Nederland goed moeten afhandelen...<br />Al moet ik zeggen dat ik mijn 9 miljoen certificaat en sokken ook pas binnen heb, terwijl ik l bijna 1000 km verder ben!!<br /><br />Ikzelf moet nog 50 KM en dan heb ik de 10 Miljoen te pakken...<br />Volgens mij zou ik dan een sweatshirt krijgen..<br /><br />Dus jongens van Concept2, nog een weekje en dan stuur me dat shirt maar..<br />Maatje X is wel goed denk ik...<br /><br /><br />Grtz<br />Henry<br /><br /><br />

[old] Geert-Jan

Forum in het Nederlands

Post by [old] Geert-Jan » March 11th, 2006, 11:40 am

Hoi,<br /><br />Kwam net thuis en er lag een pakje op de deurmat met een oorkonde voor mijn 3miljoen meter en een mooi T-Shirt in mijn maat. Toppie, werkt een briefje toch beter dan een e-mailtje. Hierbij jongens van C2 bedankt! :wink: <br /><br />Groeten Geert-Jan 8)

[old] hennmart

Forum in het Nederlands

Post by [old] hennmart » March 12th, 2006, 9:41 pm

Ik heb gisteren mijn pakje ontvangen: T-shirt en oorkonde.<br /><br />Bedankt C2 Holland :D <br /><br />C2 Holland heeft wat andere items (geen sokken bijvoorbeeld). Ik ben benieuwd wat de keuze is, misschien kunnen ze dat op de site zetten?<br /><br />Hennie

[old] TheHagueDragon

Forum in het Nederlands

Post by [old] TheHagueDragon » March 13th, 2006, 8:22 am

Nog 100 kilometer en 614 meter te gaan vóór ik bij de club hoor! :D <br /><br />Een weekje voor jullie maar ca 2 maanden voor mij!

Locked