Vissenspel
-
Forum in het Nederlands
Ik heb gisteren op mijn PM3 de nieuwste upgrade gezet zodat ik het vissenspel op mijn PM3 heb staan nu.<br />Ik had gedacht dat het niets zou zijn, maar het is hartsikke leuk om eens te spelen moet ik zeggen..<br />Best handig te gebruiken bij warming-ups en cooling downs!!<br /><br />Probleem is echter dat het me nu moeite kost om mijn kids van het roeiapparaat te halen!!<br />Zij hebben nu ruzie wie aan de beurt is.. <br /><br />Al met al best een leuke toevoeging...<br /><br />Wat vinden jullie?<br /><br />Grtz<br />Henry<br />
-
Forum in het Nederlands
Tja, ik vind het wel aardig. Verder ben ik benieuwd of je nu meer problemen ervaart met rowpro 2.0 nu je de beta versie van de pm3 v92 firmware er op hebt staan. Ik heb namelijk gisteren ook de 92 met het vissenspel erop gezet en had gisteren avond ongelovelijk veel problemen met het internetracen. Ook vanmorgen tijdens de marathon met Hennie gingen de screens nogal eens de fout in. Mischien een beetje of-topic maar ja moest het even kwijt.<br /><br />Groeten Geert-Jan
-
Forum in het Nederlands
Precies, daar was ik ook bang voor...<br />Heb nog niet geinternet raced, maar dat was wel de reden waarom ik ook gisteren pas de PM3 heb geupdated.....<br /><br />Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft....<br /><br />
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=58755:date=Mar 8 2006, 04:25 PM:name=Oaktree)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Mar 8 2006, 04:25 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Precies, daar was ik ook bang voor...<br />Heb nog niet geinternet raced, maar dat was wel de reden waarom ik ook gisteren pas de PM3 heb geupdated.....<br /><br />Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft....<br /> </td></tr></table><br /><br /><br />Ik heb hem ook pas gisteren geupdate, en gisteravond meer en vanmorgen meer problemen dan anders. Ik denk dat ik de pm3 weer herprogrammeer met v90 en dan eens kijk of het wat beter gaat dat spelletje is voor mij niet weggelegd<br /><br />Groeten Geert-Jan
-
Forum in het Nederlands
Er is trouwens een Beta3 uit van V92, met wat verbeteringen in het vissenspel, Ik heb weer gedowngrade naar V90. Werkt volgens mij toch stabieler met rowpro. Ik wachtwel op de relase versie van V92<br /><br />Groeten Geert-Jan