Rp Versie 2
-
Forum in het Nederlands
Ik wilde eens weten wie van jullie al V2 van RowPro in gebruik heeft.<br />Ik wel nu ongeveer een week en heb wederom net als vorige grote updates, grote problemen.<br />Om de haverklap breekt hij zonder welke reden dan ook af..<br />Ik heb het vermoeden dat de broadcast view dit veroorzaakt, immers als ik dat uitzet doet hij het wel normaal...<br /><br />Graag hoor ik van jullie eens jullie gedachten.<br /><br />Grtz<br /><br />Henry
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=57060:date=Feb 25 2006, 12:41 PM:name=Oaktree)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Feb 25 2006, 12:41 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Ik wilde eens weten wie van jullie al V2 van RowPro in gebruik heeft.<br />Ik wel nu ongeveer een week en heb wederom net als vorige grote updates, grote problemen.<br />Om de haverklap breekt hij zonder welke reden dan ook af..<br />Ik heb het vermoeden dat de broadcast view dit veroorzaakt, immers als ik dat uitzet doet hij het wel normaal...<br /><br />Graag hoor ik van jullie eens jullie gedachten.<br /><br />Grtz<br /><br />Henry<br /> </td></tr></table><br />Hoi Henry,<br /><br />gisteren voor de eerste keer RP v2 gebruikt. Ik kreeg eerst problemen (hangende computer bij scherm: "resetting graphics") en daarna nog een keer een foutmelding. Daarna zonder problemen 2x een 1000m geroeid. Een keer online en een keer offline. Ik heb daarbij geen problemen gehad. De komende dagen meer. <br /><br />Tom
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=57060:date=Feb 25 2006, 12:41 PM:name=Oaktree)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Oaktree @ Feb 25 2006, 12:41 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Ik wilde eens weten wie van jullie al V2 van RowPro in gebruik heeft.<br />Ik wel nu ongeveer een week en heb wederom net als vorige grote updates, grote problemen.<br />Om de haverklap breekt hij zonder welke reden dan ook af..<br />Ik heb het vermoeden dat de broadcast view dit veroorzaakt, immers als ik dat uitzet doet hij het wel normaal...<br /><br />Graag hoor ik van jullie eens jullie gedachten.<br /><br />Grtz<br /><br />Henry<br /> </td></tr></table><br />Ik gebruik het nu vanaf het begin en alleen maar met broadcast view (oohh wat mooi!). Ik moet zeggen dat dit heel erg goed werkt allemaal; géén problemen dus <br /><br />Misschien je grafische drivers updaten? Kan wel eens helpen.<br /><br />Wel een probleem met het saven van races. Vanmorgen 3 races op RowPro gedaan --> 2 maal 2K en 1 maal 10K. De eerst twee waren terug te vinden op de server de laatste niet. Het waren allemaal QR.<br /><br />Hennie
-
Forum in het Nederlands
Hoi, Hoi<br /><br />Allereerst ben ik het met Hennie eens die broadcastview is retegaaf(werkt bij mij zonder problemen, vanmorgen nog een 10k met Pieter samen geroeid) Alleen ook bij mij de software nog niet vlekkeloos. Ik kan geen schedules maken binnen rowpro (maar op het oarbits forum las ik al dat meer mensen hier last van hebben) en af en toe krijg ik net zoal Henry vermeld een foutmelding welke ik niet kan traceren. Rowpro blijft dan wel werken. <br /><br />Voor V2 gebruik ik een P3 met 384mb intern geheugen windows XP met service pack2<br /><br />Hopelijk komt Pete snel met zijn 1e update (v2.0.01)
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=58266:date=Mar 3 2006, 01:39 PM:name=Geert-Jan)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Geert-Jan @ Mar 3 2006, 01:39 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Hoi, Hoi<br /><br />Allereerst ben ik het met Hennie eens die broadcastview is retegaaf(werkt bij mij zonder problemen, vanmorgen nog een 10k met Pieter samen geroeid) Alleen ook bij mij de software nog niet vlekkeloos. Ik kan geen schedules maken binnen rowpro (maar op het oarbits forum las ik al dat meer mensen hier last van hebben) en af en toe krijg ik net zoal Henry vermeld een foutmelding welke ik niet kan traceren. Rowpro blijft dan wel werken. <br /><br />Voor V2 gebruik ik een P3 met 384mb intern geheugen windows XP met service pack2<br /><br />Hopelijk komt Pete snel met zijn 1e update (v2.0.01) <br /> </td></tr></table><br />Hoi GJ,<br /><br />Die 1ste update zal wel snel komen, misschien met wat uitbreidingen, zoals: het beter kunnen onderscheiden van tegenstanders, ook zonder broadcast view een 500 m. tijd in beeld, het beter saven van races op de server.<br /><br />Hennie
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=58292:date=Mar 3 2006, 05:03 PM:name=hennmart)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Mar 3 2006, 05:03 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--quoteo(post=58266:date=Mar 3 2006, 01:39 PM:name=Geert-Jan)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Geert-Jan @ Mar 3 2006, 01:39 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Hoi, Hoi<br /><br />Allereerst ben ik het met Hennie eens die broadcastview is retegaaf(werkt bij mij zonder problemen, vanmorgen nog een 10k met Pieter samen geroeid) Alleen ook bij mij de software nog niet vlekkeloos. Ik kan geen schedules maken binnen rowpro (maar op het oarbits forum las ik al dat meer mensen hier last van hebben) en af en toe krijg ik net zoal Henry vermeld een foutmelding welke ik niet kan traceren. Rowpro blijft dan wel werken. <br /><br />Voor V2 gebruik ik een P3 met 384mb intern geheugen windows XP met service pack2<br /><br />Hopelijk komt Pete snel met zijn 1e update (v2.0.01) <br /> </td></tr></table><br />Hoi GJ,<br /><br />Die 1ste update zal wel snel komen, misschien met wat uitbreidingen, zoals: het beter kunnen onderscheiden van tegenstanders, ook zonder broadcast view een 500 m. tijd in beeld, het beter saven van races op de server.<br />Hennie<br /> </td></tr></table><br /><br />Ja is i.d.d. lastig om als je met allemaal nederlandse vlaggen roeit te onderscheiden wie wie is, heeft iemand dit al naar pete toe doorgegeven? Misschien moeten we eens een gezamelijk lijstje maken met ins en outs en dat naar Pete mailen? Ik hoor het nog wel<br /><br />Groeten G-J<br />
-
Forum in het Nederlands
Hoi GJ,<br /><br />Lijkt me een goed plan om dat te doen; ga jij het verzamelen? Mijn punten heb je al. Misschien hebben de andere DutchRoPros ook nog wat punten.<br /><br />Hennie <br /><br />
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=58404:date=Mar 4 2006, 02:00 PM:name=hennmart)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Mar 4 2006, 02:00 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Hoi GJ,<br /><br />Lijkt me een goed plan om dat te doen; ga jij het verzamelen? Mijn punten heb je al. Misschien hebben de andere DutchRoPros ook nog wat punten.<br /><br />Hennie <br /> </td></tr></table><br /><br /><br />Het startende lijstje:<br /><br />Ter verbetering:<br />1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race<br />2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld<br /><br />problemen:<br />1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken<br />2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm<br /><br />Vul dit maar aan als je meer punten hebt menesen, dan zal ik bij voldoende aanvulling een mail naar Pete Loeffen sturen<br /><br />Groeten Geert-Jan
-
Forum in het Nederlands
<!--quoteo(post=58416:date=Mar 4 2006, 04:11 PM:name=Geert-Jan)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Geert-Jan @ Mar 4 2006, 04:11 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--quoteo(post=58404:date=Mar 4 2006, 02:00 PM:name=hennmart)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(hennmart @ Mar 4 2006, 02:00 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Hoi GJ,<br /><br />Lijkt me een goed plan om dat te doen; ga jij het verzamelen? Mijn punten heb je al. Misschien hebben de andere DutchRoPros ook nog wat punten.<br /><br />Hennie <br /> </td></tr></table><br /><br /><br />Het startende lijstje:<br /><br />Ter verbetering:<br />1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race + als je tegen een oude race van jezelf roeit<br />2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld<br /><br />problemen:<br />1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken<br />2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm<br />3] opslaan op de server lukt niet altijd<br />4] ik heb het idee als iemand stopt met roeien dat de hele rekensom (berekening van de tijd) in beeld komt. Dit verdwijnt weer zodra diegene wwer gaat roeien<br />5] een afgebroken race mag niet opgeslagen worden (GJ als voorbeeld jouw afgebroken hm van gisteren die blijkbaar toch opgeslagen is -- pace 1:22 );<br />6] als je uit de chat gaat om iets anders te doen en weer terugkomt in de chat zijn alle andere verdwenen. Pas na opnieuw opstarten zijn ze er weer.<br /><br />Vul dit maar aan als je meer punten hebt menesen, dan zal ik bij voldoende aanvulling een mail naar Pete Loeffen sturen<br /><br />Groeten Geert-Jan<br /> </td></tr></table><br /><br />Ik heb een paar dingen erbij gezet.<br /><br />Hennie<br />
-
Forum in het Nederlands
<br />Hier mijn aanvullingen in de lijst<br /><br />Ter verbetering:<br />1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race + als je tegen een oude race van jezelf roeit<br />2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld<br />3] in de broadcastview af en toe verder uitzoomen zodat meer in beeld komt<br />4] 500mtr tijden ook van de langzamere deelnemers tonen <br /><br />problemen:<br />1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken<br />2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm<br />3] opslaan op de server lukt niet altijd<br />4] ik heb het idee als iemand stopt met roeien dat de hele rekensom (berekening van de tijd) in beeld komt. Dit verdwijnt weer zodra diegene wwer gaat roeien<br />5] een afgebroken race mag niet opgeslagen worden (GJ als voorbeeld jouw afgebroken hm van gisteren die blijkbaar toch opgeslagen is -- pace 1:22 );<br />6] als je uit de chat gaat om iets anders te doen en weer terugkomt in de chat zijn alle andere verdwenen. Pas na opnieuw opstarten zijn ze er weer.<br /><br /><br />groeten, Tom
-
Forum in het Nederlands
In de broadcastview ook het aantal meters verschil in afstand net zoals in het 2d beeld.<br /><br />Grtz
-
Forum in het Nederlands
<br />Ter verbetering:<br />1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race + als je tegen een oude race van jezelf roeit<br />2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld<br />3] in de broadcastview af en toe verder uitzoomen zodat meer in beeld komt<br />4] 500mtr tijden ook van de langzamere deelnemers tonen <br />5] Tijdens broadcastview ook het verschil in meters i.p.v. alleen seconden, dit voor als de tegenstander meer als 6 seconden achter is. want dan wordt deze niet meer getoond.<br /><br />problemen:<br />1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken<br />2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm<br />3] opslaan op de server lukt niet altijd<br />4] ik heb het idee als iemand stopt met roeien dat de hele rekensom (berekening van de tijd) in beeld komt. Dit verdwijnt weer zodra diegene wwer gaat roeien<br />5] een afgebroken race mag niet opgeslagen worden (GJ als voorbeeld jouw afgebroken hm van gisteren die blijkbaar toch opgeslagen is -- pace 1:22 );<br />6] als je uit de chat gaat om iets anders te doen en weer terugkomt in de chat zijn alle andere verdwenen. Pas na opnieuw opstarten zijn ze er weer.<br /><br /><br />
-
Forum in het Nederlands
Ter verbetering:<br />1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race + als je tegen een oude race van jezelf roeit<br />2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld<br />3] in de broadcastview af en toe verder uitzoomen zodat meer in beeld komt<br />4] 500mtr tijden ook van de langzamere deelnemers tonen <br />5] Tijdens broadcastview ook het verschil in meters i.p.v. alleen seconden, dit voor als de tegenstander meer als 6 seconden achter is. want dan wordt deze niet meer getoond.<br />6] Ook de 500 meter tijden als je niet op de eerste plaats roeit.<br /><br />problemen:<br />1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken<br />2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm<br />3] opslaan op de server lukt niet altijd<br />4] ik heb het idee als iemand stopt met roeien dat de hele rekensom (berekening van de tijd) in beeld komt. Dit verdwijnt weer zodra diegene wwer gaat roeien<br />5] een afgebroken race mag niet opgeslagen worden (GJ als voorbeeld jouw afgebroken hm van gisteren die blijkbaar toch opgeslagen is -- pace 1:22 );<br />6] als je uit de chat gaat om iets anders te doen en weer terugkomt in de chat zijn alle andere verdwenen. Pas na opnieuw opstarten zijn ze er weer.<br />
-
Forum in het Nederlands
Ok,<br /><br />Ik heb de punten zo goed als ik kon vertaald naar het engels en naar Peter Loeffen ge-mailed zodra ik er een reactie op heb dan hou ik jullie hiervan op de hoogte<br /><br />Groeten Geert-Jan<br /><br />Ok,<br /><br />Ik heb de punten zo goed als ik kon vertaald naar het engels en naar Peter Loeffen ge-mailed zodra ik er een reactie op heb dan hou ik jullie hiervan op de hoogte<br /><br />Groeten Geert-Jan<br /><br /><!--quoteo(post=58747:date=Mar 8 2006, 02:34 PM:name=Geert-Jan)--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(Geert-Jan @ Mar 8 2006, 02:34 PM) </b></div></td></tr><tr><td class='quote'>Ok,<br /><br />Ik heb de punten zo goed als ik kon vertaald naar het engels en naar Peter Loeffen ge-mailed zodra ik er een reactie op heb dan hou ik jullie hiervan op de hoogte<br /><br />Groeten Geert-Jan<br /><br />Ok,<br /><br />Ik heb de punten zo goed als ik kon vertaald naar het engels en naar Peter Loeffen ge-mailed zodra ik er een reactie op heb dan hou ik jullie hiervan op de hoogte<br /><br />Groeten Geert-Jan<br /> </td></tr></table><br /><br />de post staat er 2x, maar ik heb het mailtje 1x gestuurd
-
Forum in het Nederlands
Het antwoord van Pete<br /><br />HI Geert-Jan,<br /> <br />Thank you very much for the excellent feedback. This will help us find some issues, and also we will do what we can on the suggestions in the coming releases.<br /> <br />For your information, we are working on 2.001 at present, which we plan to release in the coming 2-3 weeks. We'll do as much as we can of your list in 2.001.<br /> <br />Please pass this on to the others who contributed to the list, with my thanks.<br /> <br />Pete<br />Digital Rowing<br /> <br /><br />Dus jongens over een week of 3 een update met hopelijk onze gedane suggesties! We zijn bij deze in ieder geval bedankt voor onze input!<br /><br />Groeten Geert-Jan