Nieuwe Concept 2 Site
-
Forum in het Nederlands
<br />Beste roeiers,<br /><br />De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan een nieuwe site. Zie www.concept2.nl <br /><br />Als er onder de lezers van dit forum nog op en aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. <br /><br />We proberen alle interessante informatie voor sporters die reeds op een Concept 2 trainen onder het kopje " trainingen" onder te brengen. Missen jullie daar nog dingen?<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux<br /><br /><br />
-
Forum in het Nederlands
<!--QuoteBegin-jacques+Aug 31 2005, 10:32 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(jacques @ Aug 31 2005, 10:32 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Beste roeiers,<br /><br />De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan een nieuwe site. Zie www.concept2.nl <br /><br />Als er onder de lezers van dit forum nog op en aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. <br /><br />We proberen alle interessante informatie voor sporters die reeds op een Concept 2 trainen onder het kopje " trainingen" onder te brengen. Missen jullie daar nog dingen?<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux <br /> </td></tr></table><br />Jacques,<br /><br />De site ziet er goed uit. Wanneer ik wat mis, zal ik dat aan je doorgeven.<br /><br />Hennie
-
Forum in het Nederlands
Ziet er allemaal best goed uit, merk wel dat bij agenda geen links zijn bij sommige evenementen.....<br />Voor de rest mis ik niets eigenlijk...<br />Grtz<br /><br />Henry
-
Forum in het Nederlands
<!--QuoteBegin-jacques+Aug 31 2005, 03:32 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(jacques @ Aug 31 2005, 03:32 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Beste roeiers,<br /><br />De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan een nieuwe site. Zie www.concept2.nl <br /><br />Als er onder de lezers van dit forum nog op en aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. <br /><br />We proberen alle interessante informatie voor sporters die reeds op een Concept 2 trainen onder het kopje " trainingen" onder te brengen. Missen jullie daar nog dingen?<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux <br /> </td></tr></table><br />Mooie site hoor,wat ik mis is hoe je online een persoonlijk traningschema op je groeide 2000 metertijd volgens je leeftijd kunt maken.<br /><br />Groet,<br /><br />Simon
-
Forum in het Nederlands
<!--QuoteBegin-jacques+Aug 31 2005, 10:32 AM--><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><div class='genmed'><b>QUOTE(jacques @ Aug 31 2005, 10:32 AM)</b></div></td></tr><tr><td class='quote'><!--QuoteEBegin-->Beste roeiers,<br /><br />De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan een nieuwe site. Zie www.concept2.nl <br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux <br /> </td></tr></table><br />Beste Jacques,<br /><br />Ik ben benieuwd of jullie gestopt zijn om het magazine te sturen. Ik heb ongeveer 2 maal 1 exemplaar mogen ontvangen, maar sinds maanden niets meer gezien.<br /><br />Weet jij iets meer?<br /><br />Hennie
-
Forum in het Nederlands
<br />Beste Hennie en anderen,<br /><br />Voordat internet populair was maakte we 2x per jaar een magazine. De laatste paar jaar nog maar eens per jaar. Veel informatie was al op een of andere manier te vinden via de diverse concept 2 sites. We hebben over de jaren heen ook onze sites steeds verder uitgebreid en er is nu veel informatie te vinden. De magazines zullen in gedrukte vorm van minder belang worden. Daarentegen zullen we steeds meer aandacht aan leuke informatie op onze website gaan besteden.<br /><br />In iedergeval ben ik nu aan het werk aan een Magazine/catalogus die in de eerste week van November op de deurmat moet liggen.<br /><br />Jacques Klok<br />Concept 2 Benelux
-
Forum in het Nederlands
Jacques,<br /><br />je vroeg om commentaar op de Nederlandse C2 website?<br />Ik heb nog niet goed gekeken maar het eerste wat mij opviel was dat de titel van de homepage ontbrak.<br />In de blauwe balk aan de bovenkant staat namelijk alleen: "home". Daar zou m.i. iets moeten staan in de trant van: "Concept2 Nederland".<br />Dit krijg je dus ook te zien in je favorieten als je deze toevoegt.<br /><br />groeten,<br /><br />Maarten