2008
29 november 2000m Antwerpen OBIC www.sculling.be onder OBIC of direct via www.sculling.be/obic-index.htm
2000m
Kleinschalig en erg gezellig, goede lucht, kan ik iedereen met welk niveau dan ook aanbevelen en daarna Antwerpen in. Commentaar tijdens de RACE in het vlaams, echt super.
7 december 2000m Parijs Open France www.concept2.fr/competition-challenge-r ... php?id=493
2000m
De mooiste wedstrijd, zeer professionele organisatie, mooie sporthal en erg goede lucht om goed te presteren. Echt een aanrader. Mijn lievelingsrace, maar helaas een stukje rijden...
13 december 2000m Amsterdam NKIR www.nereus.nl onder NK Indoor roeien of direct via www.nereus.nl/nkir/
2000m
Het Nederlands Kampioenschap behalve voor de veteranen..... Vaak een wat slechte lucht en wat chaotische organisatie met matige warm up mogelijkheden.
2009
18 januari 6000m Amsterdam ergohead http://www.amstelroei.nl/index.php?opti ... Itemid=199
20 Minuten
Goede organisatie, goede lucht alleen jammer dat het voor mij erg lang is....maar dat ligt aan mij. Aanbeveler!
24 januari 2000m Rome Open Europese Kampioenschappen http://lnx.concept2.it/main/index.php?
option=com_content&task=view&id=86&Itemid=12&limit=1&limitstart=1
2000m
Geen ervaringen in Rome, lijkt me de reis overigens sowieso waard, niet alleen voor de RACE.
25 januari 2000m OTKI Tilburg www.rvtor.nl/content/view/119/79/
2000m
Erg leuke kleinschalige wedstrijd. Goede lucht met zeer hartelijke organisatie. Een MUST voor de niet echte toppers. Iedreen kan daar zeer goed meedoen.
1 februari 2000m Essen Kettwig www.indoor-cup.de/
Voor masters 1000m, voor senioren 2000m voor junioren vaak 1500m, zie daar de Ausschreibung!
De wedstrijd voor vooral de JEUGD. Wat een FEEST , muziek, uitgelaten sfeer, echt knallen daar. Het wordt geen PR vanwege de grote mensenmassa in te kleine sporthal maar ECHT een BELEVENIS.
7 februari Hemus Ergometer Kampioenschap, de HEK. www.hemus.nl
500m en later op de morgen een 2000m. De 500m tijd en de gem 500m tijd op de 2000m worden gedeeld en bepaalt de uitslag.
Kleinschalige wedstrijd, super gezellig, goede lucht, echt iets voor de mensen die van kusheid en gezelligheid houden. Eerst 500m roeien en totaal verzuren en daarna nog op de een of andere manier 2000m, ppffff.
MOET JE DOEN!
28 februari 42195m Open NK ErgoMarathon www.ergomarathon.nl/index.php
42.195 meter
Voor de liefhebbers natuurlijk het grote doel. Zet 'm op roeiers!
2010
30/31 januari 2000m Essen Kettwig Europese Kampioenschappen www.indoor-cup.de/ Het EK op de enige wedstrijd waar het echt een FEEST is.
Zo dat was het volgens mijn informatie. Misschien nog andere aanbevelingen dan graag op het FORUM melden. Dan kunnen we daar ook misschien nog meedoen.