Kom op ergoroeiers, laten we met z'n allen naar Tilburg gaan.
Ze organiseren een wedstrijd voor ons, super gezellig, klein schalig, alle niveaus en ik zou dus zeggen GA er heen.
Laat die organisatoren niet net als vorig jaar in hun hemd staan.
Leuk daarna elkaar eens in het echt te spreken of weer te spreken!!
Ik zie jullie allemaal daar hopelijk ook!!
Groet,
Wiecher
PS De marathon training een weekie later??
Denken jullie aan het OTKI, zondag de 27ste januari!!!
-
- Paddler
In Tilburg
Hoi Wiecher,
Helemaal beter?
Ik wilde me concentreren op Essen voor een nieuw PR, maar zal de training van de 27e vervangen voor de wedstrijd in Tilburg!
Groet, Wilbert
PS. Goede vlaai in Amersfoort!
Helemaal beter?
Ik wilde me concentreren op Essen voor een nieuw PR, maar zal de training van de 27e vervangen voor de wedstrijd in Tilburg!
Groet, Wilbert
PS. Goede vlaai in Amersfoort!
Hoi Wilbert,
Ja ik train al weer op vrij hoog niveau.....merkwaardig na zo'n slechte week vorige week en dan tenslotte ziek te zijn geweest.
Ik roei overigens zondag de ergohead.....ik wilde bij mijn maat Henry in Amstelveen langs gaan en dacht laat ik die 20 minuten dan ook maar doen.
Goed voor de hardheid en goed voor de motivatie....nadien weet ik dan weer hoe heerlijk zo'n korte 2000m is. Ik zal afstanden langer dan 2000m nooit beheersen...ook als baanatleet lukte me dat al niet.
Mooie 2000m van je in Amersfoort na de 500m...weinig verval. Alleen balen dat je "mijn" taart heb opgegeten...ha, ha.
Ik zie je in Tilburg weer en verheug me er op!!!
Ja ik train al weer op vrij hoog niveau.....merkwaardig na zo'n slechte week vorige week en dan tenslotte ziek te zijn geweest.
Ik roei overigens zondag de ergohead.....ik wilde bij mijn maat Henry in Amstelveen langs gaan en dacht laat ik die 20 minuten dan ook maar doen.
Goed voor de hardheid en goed voor de motivatie....nadien weet ik dan weer hoe heerlijk zo'n korte 2000m is. Ik zal afstanden langer dan 2000m nooit beheersen...ook als baanatleet lukte me dat al niet.
Mooie 2000m van je in Amersfoort na de 500m...weinig verval. Alleen balen dat je "mijn" taart heb opgegeten...ha, ha.
Ik zie je in Tilburg weer en verheug me er op!!!