Rowpro V2.0
Rowpro V2.0
Hoi,
Om maar weer even een topic te starten. We wachten nog met smart op de update nog 2 weken te gaan
Groeten Geert-Jan
Om maar weer even een topic te starten. We wachten nog met smart op de update nog 2 weken te gaan
Groeten Geert-Jan
[color=red][b]That's me sitting on the C2[/b][/color]
De Punten die we hadden opgegeven even ter verfrissing van het geheugen:
Ter verbetering:
1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race + als je tegen een oude race van jezelf roeit
2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld
3] in de broadcastview af en toe verder uitzoomen zodat meer in beeld komt
4] 500mtr tijden ook van de langzamere deelnemers tonen
5] Tijdens broadcastview ook het verschil in meters i.p.v. alleen seconden, dit voor als de tegenstander meer als 6 seconden achter is. want dan wordt deze niet meer getoond.
6] Ook de 500 meter tijden als je niet op de eerste plaats roeit.
problemen:
1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken
2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm
3] opslaan op de server lukt niet altijd
4] ik heb het idee als iemand stopt met roeien dat de hele rekensom (berekening van de tijd) in beeld komt. Dit verdwijnt weer zodra diegene wwer gaat roeien
5] een afgebroken race mag niet opgeslagen worden (GJ als voorbeeld jouw afgebroken hm van gisteren die blijkbaar toch opgeslagen is -- pace 1:22 );
6] als je uit de chat gaat om iets anders te doen en weer terugkomt in de chat zijn alle andere verdwenen. Pas na opnieuw opstarten zijn ze er weer.
Ter verbetering:
1] betere onderscheiding tegenstanders tijdens race + als je tegen een oude race van jezelf roeit
2] zonder broadcastview ook 500mtr tijd in beeld
3] in de broadcastview af en toe verder uitzoomen zodat meer in beeld komt
4] 500mtr tijden ook van de langzamere deelnemers tonen
5] Tijdens broadcastview ook het verschil in meters i.p.v. alleen seconden, dit voor als de tegenstander meer als 6 seconden achter is. want dan wordt deze niet meer getoond.
6] Ook de 500 meter tijden als je niet op de eerste plaats roeit.
problemen:
1] taakbalk (bij standaard hide instelling) alleen terug te roepen door windows toets in te drukken
2] schedulen van racen lukt niet goed binnen rowpro, en bij teruggaan naar sessionlist komt rowpro met errorscherm
3] opslaan op de server lukt niet altijd
4] ik heb het idee als iemand stopt met roeien dat de hele rekensom (berekening van de tijd) in beeld komt. Dit verdwijnt weer zodra diegene wwer gaat roeien
5] een afgebroken race mag niet opgeslagen worden (GJ als voorbeeld jouw afgebroken hm van gisteren die blijkbaar toch opgeslagen is -- pace 1:22 );
6] als je uit de chat gaat om iets anders te doen en weer terugkomt in de chat zijn alle andere verdwenen. Pas na opnieuw opstarten zijn ze er weer.
En het antwoord van Pete:
HI Geert-Jan,
Thank you very much for the excellent feedback. This will help us find some issues, and also we will do what we can on the suggestions in the coming releases.
For your information, we are working on 2.001 at present, which we plan to release in the coming 2-3 weeks. We'll do as much as we can of your list in 2.001.
Please pass this on to the others who contributed to the list, with my thanks.
Pete
Digital Rowing
Dus jongens over een week of 3 een update met hopelijk onze gedane suggesties! We zijn bij deze in ieder geval bedankt voor onze input!
(nu dus nog ongeveer 2 weken )
HI Geert-Jan,
Thank you very much for the excellent feedback. This will help us find some issues, and also we will do what we can on the suggestions in the coming releases.
For your information, we are working on 2.001 at present, which we plan to release in the coming 2-3 weeks. We'll do as much as we can of your list in 2.001.
Please pass this on to the others who contributed to the list, with my thanks.
Pete
Digital Rowing
Dus jongens over een week of 3 een update met hopelijk onze gedane suggesties! We zijn bij deze in ieder geval bedankt voor onze input!
(nu dus nog ongeveer 2 weken )
-
- Paddler
Ik heb nog twee dingen die mij handig lijken:
1] Een filter voor PR's: alleen de beste van elke set piece of custom row
2] Een pace indicatie bij de internet races, want slow wil niet voor iedereen hetzelfde zeggen
1] Een filter voor PR's: alleen de beste van elke set piece of custom row
2] Een pace indicatie bij de internet races, want slow wil niet voor iedereen hetzelfde zeggen
[color=#8899AA][size=75]24M 2.01m 132kg
[b]500m[/b] 1:30.6, [b]1K[/b] 3:19.6, [b]2K[/b] 6:49.1, [b]5K[/b] 18:12.9, [b]6K[/b] 22:42.3, [b]10K[/b] 38:06.7, [b]30'[/b] 7537M, [b]60'[/b] 15307M, [b]HM[/b] 1:23:20.8, [b]FM[/b] -:--:--.-[/size][/color]
[b]500m[/b] 1:30.6, [b]1K[/b] 3:19.6, [b]2K[/b] 6:49.1, [b]5K[/b] 18:12.9, [b]6K[/b] 22:42.3, [b]10K[/b] 38:06.7, [b]30'[/b] 7537M, [b]60'[/b] 15307M, [b]HM[/b] 1:23:20.8, [b]FM[/b] -:--:--.-[/size][/color]
Hoi Hoi,
Nou net maar weer even een mailtje naar Pete gestuurd met de vraag waar de update blijft, en hem nogmaals op het hart gedrukt dat wij erg in zijn voor het internet racen/trainen en dat het zeer frustrerend werkt op het moment. Als ik weer wat weet dan laat ik het jullie weten.
Groeten Geert-Jan
Nou net maar weer even een mailtje naar Pete gestuurd met de vraag waar de update blijft, en hem nogmaals op het hart gedrukt dat wij erg in zijn voor het internet racen/trainen en dat het zeer frustrerend werkt op het moment. Als ik weer wat weet dan laat ik het jullie weten.
Groeten Geert-Jan
Voor de liefhebbers: er is een RowPro update:
http://www.digitalrowing.com/default.aspx?ItemId=66
Changes in Release 2.001:
http://www.digitalrowing.com/popup.aspx?id=84
http://www.digitalrowing.com/default.aspx?ItemId=66
Changes in Release 2.001:
http://www.digitalrowing.com/popup.aspx?id=84
-
- Paddler
- Hennie Martini
- 1k Poster
Ja ok..maar ik begreep vanuit berichten op het forum dat veel zaken niet meer werken binnen de 2.1...Hennie Martini wrote:Ik heb de nieuwe versie en het was ongeveer 8 minuten werk. Alles werkt weer goed.
Hennie
Bij jouw doet alles het?
Ook Just rows, daar schijnt een probleem te zitten namelijk!!!
Aan iedere Quercus hangt een eikel!!
2 Km PR 6.52,4
2 Km PR 6.52,4
- Hennie Martini
- 1k Poster
Gisteren ook geinstalleerd, zover als ik kan zien werkt inderdaad alles.Hennie Martini wrote:Henry,
Tot zover ik heb kunnen zien werkt alles (set piece, just row, training plannen).
Ik heb nog geen on line race gedaan, maar ik neem aan dat het werkt en beter zelfs omdat nu de GMT tijd wel goed is.
Hennie
Ik heb wel alleen maar een Set Piece van 10 K gedaan, dus echt zeker weet ik het nog niet...de forum(s) dus maar in de gaten houden!!!
Aan iedere Quercus hangt een eikel!!
2 Km PR 6.52,4
2 Km PR 6.52,4
Rowpro V2.005
Hoi,
Nog regelmatig ervaar ik (zelfs met de laatste update 2.005) dat na een internetsessie rowpro eruit vliegt (stuurt dan een error naar microsoft, of hier wat mee wordt gedaan weet ik niet) en opnieuw gestart moet worden.
Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Groeten Geert-Jan
Nog regelmatig ervaar ik (zelfs met de laatste update 2.005) dat na een internetsessie rowpro eruit vliegt (stuurt dan een error naar microsoft, of hier wat mee wordt gedaan weet ik niet) en opnieuw gestart moet worden.
Groeten Geert-Jan
Re: Rowpro V2.005
Jazeker,Geert-Jan wrote:Hoi,
Groeten Geert-Jan
plus een hele serie andere problemen die af en toe de kop opsteken. De meeste zijn wel bekend maar volkomen onduidelijk onder welke omstandigheden ze optreden. De betrouwbaarheid is niet best maar al met al vind ik het goed genoeg werken om regelmatig in online sessies mee te doen.
Alle hoop is gevestigd op Rowpro 2.1 die voor eind october aangekondigd is. Deze gaat een heel nieuw communicatieprotocol gebruiken. Het zal eerst een stap achteruit zijn maar uiteindelijk wordt het vast wel een verbetering.
Tom