Hoi.
ik heb een type c met een PM2 en wil die gaan gebruiken icm een diy stand up paddle adaptor en wil dan tzt de PM2 upgraden naar een PM2+ PM3 of PM4 om deze aan een laptop/SBC(single board computer) te koppelen om zo meer inzicht in de data te krijgen en een soort log op te bouwen.
die dingen kosten een klein vermogen als ik die nieuw wil kopen. dat is met net ff te veel , moet wel leuk blijven
heeft iemand er nog 1 liggen waar je toch niks meer mee doet laat het mij even weten.
alvast bedankt.
Joost .
PM3 PM4 Monitor 2dehands
Re: PM3 PM4 Monitor 2dehands
Ik denk er aan om mijn PM3 monitor te upgraden naar een PM5, wellicht heb je dan interesse om de PM3 over te nemen? Ik heb nog geen idee van een prijs, ben me nog aan het oriënteren. Hoor het wel.
-
- Paddler
aha.
mooi. ik hoor wel als je hem te koop aanbied.
ik ben op dit moment nog bezig om alles nog op te bouwen en in te richten. heb nog wel even de tijd
Joost .
mooi. ik hoor wel als je hem te koop aanbied.
ik ben op dit moment nog bezig om alles nog op te bouwen en in te richten. heb nog wel even de tijd
Joost .
Sorry Joost, ik heb er voor gekozen om mijn Concept2 met PM3 in z'n geheel te verkopen en een nieuwe Concept2 met PM5 te kopen. Succes met de zoektocht.