Page 1 of 1

Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 10th, 2011, 2:07 pm
by dutchrower
Ha mede-roeiers,


Wat vinden jullie van onze promo voor roeien in Leiden? :)


Re: Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 10th, 2011, 2:38 pm
by sander
:D

Re: Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 11th, 2011, 5:53 pm
by Tinus
Ik vindt het camera gezichtspunt een leuk idee maar de muziek en edditing vindt ik wat minder. Bijna nog wilder en onnavolgbaar dan de henley scene uit the social network. Het lijkt beter te passen bij plankenkoorts.

Ik ben meer gecharmeerd van de video voor 2006. http://www.youtube.com/watch?v=l3x7LtG8 ... re=related de eerste seconden zijn zelfs gejat voor de video van een bekende britse boyband (althans zo lijkt het).

Re: Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 12th, 2011, 4:10 am
by dutchrower
Ha Tinus,


Thanks voor de feedback, dit is het filmpje voor de introductieperiode, die mag maar 30 seconden zijn, een rustige edit wordt hem dus niet.

Er komt wel een ander filmpje aan, in een meer rustige sfeer, om te laten zien hoe mooi roeien is. Als je daar nog ideeën voor hebt, hoor ik dat graag. ;)

Overigens is het filmpje dat we in 2006 hebben gemaakt dan weer gebaseerd op het filmpje van T-mobile, dus ik weet niet of we credits verdienen voor Take That...

Re: Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 12th, 2011, 9:17 am
by Tinus
Gebruik de aller laatste en meest gave zomerhit en zorg voor mooie mensen in beeld (geen lichte pikken zoals in 2006).

Re: Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 12th, 2011, 10:43 am
by dutchrower
Lol, je bedoelt dus eigenlijk Barry Badpak én Harmen Eefting in 1 filmpje?

Re: Njord promo (inclusief concept 2 sluikreclame ;))

Posted: July 23rd, 2011, 4:25 pm
by Tinus
Gespierde lichamen zullen volgens mij altijd goed werken.

Wat mij nog opvalt is dat het stukje tekst roeien bij Njord nogal kort is. Die boodschap mag wel duidelijker worden gemaakt ook al is het maar beperkt tot 30 seconden. Uit eigen ervaring weet ik dat mijn eerste roeistapjes op de ergometers van Njord waren maar mijn tweede en derde stapjes waren bij * en dat was gezellig en (dus) uiteindelijk ben ik daar lid geworden. Je mag er vanuit gaan dat de jonge studenten niet echt een bewuste keuze maken, ook al lijkt het wel zo. Het maakt uiteindelijk weinig uit waar je terecht komt en het is overal leuk.

Ik zou de promotie richten op aanwezigheid. Het gaat er volgens mij om dat je zoveel mogelijk mensen bereikt. Behalve een mooi beeld neerzetten in het filmpje moet je vooral ook je naam in beeld brengen.