Rowpro V2.0

Voor alle Nederlandstalige roeiers. Heb je een vraag of wil je iets kwijt?
Hier kan het.
Geert-Jan
Paddler

Re: Rowpro V2.005

Post by Geert-Jan » October 25th, 2006, 2:11 pm

Geert-Jan wrote:Jazeker,

plus een hele serie andere problemen die af en toe de kop opsteken. De meeste zijn wel bekend maar volkomen onduidelijk onder welke omstandigheden ze optreden. De betrouwbaarheid is niet best maar al met al vind ik het goed genoeg werken om regelmatig in online sessies mee te doen.

Alle hoop is gevestigd op Rowpro 2.1 die voor eind october aangekondigd is. Deze gaat een heel nieuw communicatieprotocol gebruiken. Het zal eerst een stap achteruit zijn maar uiteindelijk wordt het vast wel een verbetering. :roll:

Tom
gelukkig dat ik van die hele serie andere problemen niets merk dan. Zolang ik stand alone roei ondervind ik geen hinder (vooralsnog) ben benieuwd naar 2.1 :shock:
[color=red][b]That's me sitting on the C2[/b][/color]

tspierings
Paddler

Post by tspierings » November 2nd, 2006, 12:54 pm

Ik krijg het verdikkeme maar niet voor elkaar om in high resolution modus te varen op mijn high end IBM laptop. Programma stort direct af. Heb ik sinds versie 2. Daarvoor werkte het altijd geweldig.

Allerlei tips van RowPro helpen niks. Heb mijn hoop op 2.1 gezet.

Tom

Geert-Jan
Paddler

Post by Geert-Jan » November 2nd, 2006, 2:05 pm

tspierings wrote:Ik krijg het verdikkeme maar niet voor elkaar om in high resolution modus te varen op mijn high end IBM laptop. Programma stort direct af. Heb ik sinds versie 2. Daarvoor werkte het altijd geweldig.

Allerlei tips van RowPro helpen niks. Heb mijn hoop op 2.1 gezet.

Tom
Hoi Tom,

Moet je in je setup (bios) eens kijken of je een optie hebt van vga pallet snoope uit mijn hoofd gezegd, of een andere optie m.b.t. geheugen locatie van je video gebeuren. Heb een soortgelijk probleem gehad met een compaq machine en na het aanzetten van een optie in de bios was dit verholpen en kon ik High Res roeien.

Groeten geert-Jan
[color=red][b]That's me sitting on the C2[/b][/color]

tspierings
Paddler

Post by tspierings » November 2nd, 2006, 5:03 pm

hi geert-jan,

ben weer flink aan het puzzelen geweest. Blijkt uiteindelijk toch de graphics driver te zijn. En dat ondanks dat ik een behoorlijk nieuwe laptop heb.Het belangrijkste is dat het nu werkt.

Tom

Post Reply