Miljoen meters en certificaten/incentives.
- Heaviestuser
- 500m Poster
Hi HeaviestuserHeaviestuser wrote:Hallo,
Wat zijn de spelregels voor het verkrijgen van het certificaat voor
het roeien van 1 miljoen meters ?
Of waar kan ik die vinden op internet ?
Simpel. klik de link en je bent er.
Wat je krijgt weet ik niet, want dat is afgelopen jaar veranderd.
Gefeliciteerd met je 1MM!!
http://www.concept2.com/05/training/mot ... mclubs.asp
Tyn
M42H
"We keep you alive to serve this ship. So row well and live."
"Nobody move! I've dropped me brain!"
M42H
Inderdaad de regels zijn veranderd, en blijkbaar ishet zo dat wij in Nederland de enige zijn op de hele wereld die anders behandeld worden, raar maar waar!!! Ook de prijzen zien er anders uit...dat heb ik zelf al ondervonden tijdens de 10 miljoen...Ik heb daarop destijds een melding naar KC van Concept2 gestuurd maar nooit meer iets op gehoord, jammer!!! Maar uiteindelijk doe je het daar ook niet voor, toch? Tenminste al je je de pestpokken roeit om een T-Shirt, koop er dan een zou ik zeggen, wel zo makkelijk...
Nu de regels veranderd zijn moet je een melding van je bereikte resultaat sturen naar Concept 2 Nederland... www.concept2.nl
Dankrijg je vanzelf wel reactie.
Groeten
Henry Eikenboom
Nu de regels veranderd zijn moet je een melding van je bereikte resultaat sturen naar Concept 2 Nederland... www.concept2.nl
Dankrijg je vanzelf wel reactie.
Groeten
Henry Eikenboom
Aan iedere Quercus hangt een eikel!!
2 Km PR 6.52,4
2 Km PR 6.52,4
- Heaviestuser
- 500m Poster
Hoi Tyn,Tyn wrote:Hi HeaviestuserHeaviestuser wrote:Hallo,
Wat zijn de spelregels voor het verkrijgen van het certificaat voor
het roeien van 1 miljoen meters ?
Of waar kan ik die vinden op internet ?
Simpel. klik de link en je bent er.
Wat je krijgt weet ik niet, want dat is afgelopen jaar veranderd.
Gefeliciteerd met je 1MM!!
http://www.concept2.com/05/training/mot ... mclubs.asp
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik begrijp dat het hierom gaat:
- When you reach the goal, send a copy of the first and last pages of your logbook, signed by a reliable witness, to Concept2.
Maar even voor de duidelijkheid: ik ben afgelopen herfst begonnen met roeien en heb nu nog geen 1000 km geroeid.
Ik wil alleen graag de spelregels weten, want het zou vervelend zijn als veel van mijn geroeide kilometers straks niet mee tellen om één of andere reden.
Overigens gaat het mij erom om een doel te hebben, als incentive om te blijven trainen. Het gaat niet om het T-shirtje of het certificaat.
Als ik zelf weet dat ik 1000 km geroeid heb, vind ik het ook best.
Heaviestuser
Easy does it
---------------
1:43:0 500M
3:39:9 1K
7:40:9 2 K
20:11:2 5 K
25:30:9 6 K
44:04:7 10 K
1:39:3 HM
Lifetime 4,163,758 meters
Easy does it
---------------
1:43:0 500M
3:39:9 1K
7:40:9 2 K
20:11:2 5 K
25:30:9 6 K
44:04:7 10 K
1:39:3 HM
Lifetime 4,163,758 meters
Ha Heaviestuser ,
Ik neem aan, en hoop dat je je meters die je roeit op je C2 inlogt in je personal logbook op de concept2.com site!
Je ziet dan vanzelf dat je de 1000km hebt gehaald!.
Je vult dan het online formulier in en/of stuurt een email. dat zijn de spelregels het is simpel en komt ( bij mij althans ) vanzelf goed.
Maar ik was wel heel erg blij met mijn eerste miljoen, en ook heel blij en trots op mijn geweldige T-shirt!
Nou ja T-shirt , in nederland is een xxl mij niet gauw te groot, het amerikaanse model is daarin tegen meer een kleine bungalow tent.
Wij gaan dan ook al jaren met onze C2-tent op vakantie.
Roei snel door dan ook JIJ met een C2 tent op vakantie!
Grroeten uit Gouda
Tyn
Ik neem aan, en hoop dat je je meters die je roeit op je C2 inlogt in je personal logbook op de concept2.com site!
Je ziet dan vanzelf dat je de 1000km hebt gehaald!.
Je vult dan het online formulier in en/of stuurt een email. dat zijn de spelregels het is simpel en komt ( bij mij althans ) vanzelf goed.
Maar ik was wel heel erg blij met mijn eerste miljoen, en ook heel blij en trots op mijn geweldige T-shirt!
Nou ja T-shirt , in nederland is een xxl mij niet gauw te groot, het amerikaanse model is daarin tegen meer een kleine bungalow tent.
Wij gaan dan ook al jaren met onze C2-tent op vakantie.
Roei snel door dan ook JIJ met een C2 tent op vakantie!
Grroeten uit Gouda
Tyn
Tyn
M42H
M42H
- The Hague Dragon
- Paddler
Goh, ik kreeg vandaag voor de tweede keer het eerste miljoen meter tshirt van Concept2 in de bus.
De eerste had ik aangevraagd in juni ofzo en de tweede kreeg ik zomaar. Ik vind het best, ik zeg er niets van.
De eerste XXL is al iets gekrompen in de was en de droger en op de tweede zal ik zuiniger zijn. Ze zullen mij vele jaren zien in de fitness met het tshirt: "Body by Concept2"
De eerste had ik aangevraagd in juni ofzo en de tweede kreeg ik zomaar. Ik vind het best, ik zeg er niets van.
De eerste XXL is al iets gekrompen in de was en de droger en op de tweede zal ik zuiniger zijn. Ze zullen mij vele jaren zien in de fitness met het tshirt: "Body by Concept2"
Maarten
41/ 1,93/101 kg
1:25:0@[b]500m[/b], 3:05:8@[b]1K[/b], 6:36:2@[b]2K[/b], 17:52:8@[b]5K[/b], 21:46:4@[b]6K[/b],
37:38:4@[b]10K[/b], [b]15min:[/b] 4227 m., [b]30min:[/b] 8195 m, [b]60min:[/b] 15610 m, 1:22:10:7@[b]HM[/b], [b]Max pull:[/b] 1:14
41/ 1,93/101 kg
1:25:0@[b]500m[/b], 3:05:8@[b]1K[/b], 6:36:2@[b]2K[/b], 17:52:8@[b]5K[/b], 21:46:4@[b]6K[/b],
37:38:4@[b]10K[/b], [b]15min:[/b] 4227 m., [b]30min:[/b] 8195 m, [b]60min:[/b] 15610 m, 1:22:10:7@[b]HM[/b], [b]Max pull:[/b] 1:14
- Hennie Martini
- 1k Poster
Zo jij wordt verwend door concept. Ik denk dat ze dat alleen doen bij de hele goede sporters
Was het trouwens concept Nederland?
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd wat concept Nederland gaat doen met het incentive plan in Nederland (Amerika volgen of een Nederlands plan opzetten).
Hennie
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd wat concept Nederland gaat doen met het incentive plan in Nederland (Amerika volgen of een Nederlands plan opzetten).
Hennie
[url=http://www.c2ctc.com/]Cross Team Challenge[/url] 8)
- The Hague Dragon
- Paddler
Hennie Martini wrote:Zo jij wordt verwend door concept. Ik denk dat ze dat alleen doen bij de hele goede sporters
Hennie
Het was idd Concept Nederland, voor de tweede keer dus....
Maarten
41/ 1,93/101 kg
41/ 1,93/101 kg
Ik ben vrij dom!
Maar is er geen prijsje meer bij 5MM!
Ik heb dit online enkele maanden geleden aangemeld maar geen reactie, geen gebrek aan drinkbekers of t-shirts maar ik wilde het toch even weten!
Ben nog steedes blij met mijn 1MM t-shirt
Happy rowing!!
Maar is er geen prijsje meer bij 5MM!
Ik heb dit online enkele maanden geleden aangemeld maar geen reactie, geen gebrek aan drinkbekers of t-shirts maar ik wilde het toch even weten!
Ben nog steedes blij met mijn 1MM t-shirt
Happy rowing!!
Tyn
M42H
M42H
- Hennie Martini
- 1k Poster
Tyn de laatste keren dat ik wat kreeg was bij mijn 5 en 6 mm. Dit is alweer een tijdje geleden. Ik ga nu naar de 10 mm en ze hebben beloofd dat er dan ook weer iets is (wat wisten ze nog niet ).
Wat ze wel mogen doen is iedereen antwoord geven als ze met een vraag hierover komen, maar dat lijkt niet zo makkelijk voor ze te zijn
Hennie
Wat ze wel mogen doen is iedereen antwoord geven als ze met een vraag hierover komen, maar dat lijkt niet zo makkelijk voor ze te zijn
Hennie
Goed Nieuws!!
C2.nl mailde me:
quote:
Voor de 6,7,8 en 9 miljoen meter kun je kiezen uit een t-shirt of
sokken. Bij
10 miljoen meter ontvang je een handdoek. Meer informatie volgt snel op
onze
website.
Is dit leuk of ......leuk??
ben helemaal blij!!
C2 forever!!
C2.nl mailde me:
quote:
sokken. Bij
onze
website.
ben helemaal blij!!
C2 forever!!
Tyn
M42H
M42H
- Hennie Martini
- 1k Poster
Ik ben benieuwd. Ik ben nu bijna bij de 10 miljoen meter en ik heb dan nog wat tegoed voor de 7, 8 en 9 miljoenTyn wrote:Goed Nieuws!!
C2.nl mailde me:
quote:
sokken. Bij
onze
website.
ben helemaal blij!!
C2 forever!!
Ik zal af en toe is op de website kijken of er wat op staat.
Hennie