Heb jij je ketting al vervangen naar 8 miljoen meters?
Ik heb er nu dik 11 gehad, en volgens mij is die echt niet aan vervanging toe....
Grtz
quote="Pieter"]
Hoi Erik,Erik wrote:Overigens, nog iets aanvullends. Hoe denken jullie over de service die geleverd wordt vanuit Concept2?
Ik heb namelijk (nu al, zonder een roeier te hebben) 2 kleine dingetjes met Concept2;
-1- ik heb het formulier ingevuld voor informatie te ontvangen (brochure , per post) maar niets ontvangen van ze!
-2- ik heb 2 wkn geleden gebeld met de vraag of de nieuwe apparaten al binnen waren. Nee was het antwoord, maar ik zou gebeld worden zodra ze binnen zijn. Ik lees nu op de site dat ze al leverbaar zijn, maar ik ben niet gebeld......
Jammer, geeft me al meteen een wat minder gevoel. Hoe vinden jullie concept2 in Nederland opereren?
groeten,
Erik
De service van C2 is buitengewoon goed.
Zo werd mijn PM3 zonder een enkele vraag omgeruild en werd er speciaal gereedschap meegestuurd (te leen!) toen ik na 8 miljoen meter mijn ketting en tandwiel wilde vervangen.
En ook mijn handle werd gratis vervangen, terwijl ik zelf vond dat het normale slijtage was.
Waarom je niet direct antwoord hebt ontvangen verbaasd mij dus enigzins, maar zoals je hebt gelezen behoef je je geen zorgen te maken over de aftersales service.
Nog even een opmerking over de RowPro software: De meesten van ons gebruiken de software voornamelijk om met elkaar te trainen. Het geeft wat extra motivatie en het zorgt voor een stok achter de deur als je 's avonds wat minder zin blijkt te hebben
Groet,
Pieter[/quote]