Benieuwd????

Voor alle Nederlandstalige roeiers. Heb je een vraag of wil je iets kwijt?
Hier kan het.
Post Reply
vk2gwk
Paddler

Benieuwd????

Post by vk2gwk » January 1st, 2017, 8:11 pm

Sinds een paar maanden hebben we ook zo'n machien... Inmiddels wat kilos er af geroeid en de conditie verbeterd. Ook langzamerhand eens wat aan het rondkijken naar mogelijkheden om het roeien nog leuker en afwisselender te maken. Dan kom je op dit forum terecht en ziet plotseling dat er - uniek vergeleken bij alle andere talen - een "Forum in het Nederlands" is. Ik woon in Australie (NSW), dus is Engels voor mij heel gewoon maar ik dacht dat dat inmiddels voor de meeste Nederlanders ook wel het geval was. Dus... ik ben benieuwd hoe dat "forum in het Nederlands" er zo is gekomen? Zijn er relatief veel C2 gebruikers in NL? Wordt daar meer geroeid dan ergens anders? Misschien wel, want het advies om een Concept2 te kopen kwam wel van een vriend in Groningen... :)

Trouwens... we hebben net en hitte golf achter de rug met temperaturen tot 38C en dan valt het niet mee om 15 KM per dag te doen als de C2 in een ruimte staat zonder airco. Beetje zweten dus.
En... Gelukkig Nieuwjaar" van uit "down under".

hjs
Marathon Poster

Re: Benieuwd????

Post by hjs » January 9th, 2017, 5:53 pm

Hoi,

Het nederlandse deel is niet erg actief meer. En zojn enkele nederlanders actief hier.
De roeiers worden hier gebruikt maar toch vooral door roeiclubs, in fitness centra zijn ze ook wel.
Voor info of tips kun je toch beter in het engels gaam communiceren. Ook op facebook zijn er roeiers te vinden.

Grtn uit een kil en regenachtig nederland.

Henry

Post Reply