Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met een Concept2 (D) op zolder?
Maakt het slapende huisgenoten en/of kinderen wakker?
Horen de buren het?
Daarnaast zie ik op marktplaats een paar partijen veel roeiapparaten aanbieden tegen interessante prijzen.
Wat zijn de voor en nadelen van kopen bij deze handelaren?
Groeten,
A
Geluid en.... handelaren
- Hennie Martini
- 1k Poster
Ik heb hem ook op zolder (zit wel een deur voor en dat scheelt natuurlijk ook geluid). Ja het maakt geluid, maar kinderen slaper er doorheen; dat is geen probleem..Nog nooit wat van de buren gehoord.
Marktplaats kan goed zijn. Ik heb er verschillende zaken gekocht. Wat ik wel probeer is om een beetje in de buurt te kopen en het item dan eerst te controleren.
Marktplaats kan goed zijn. Ik heb er verschillende zaken gekocht. Wat ik wel probeer is om een beetje in de buurt te kopen en het item dan eerst te controleren.
[url=http://www.c2ctc.com/]Cross Team Challenge[/url] 8)
-
- Paddler
In de ruimte waar de Concept2 staat, maakt hij wel aardig wat geluid, als een soort windmachine. Als ik tijdens het roeien naar de radio wil luisteren, moet ik die vrij hard zetten om het te kunnen volgen.
Maar het geluid van de 'windmachine' is niet een geluid dat doordringt. In de naastgelegen kamers of op de verdieping eronder of -boven hoor je daar absoluut niets van.
Het rollen van het zitje is wel een geluid dat iets verder draagt (huis 16 jaar oud, betonnen vloeren). Tijdens het roeien hoor je het zelf nauwelijks, omdat het niet boven de windmachine uitkomt, maar een verdieping lager is dit wel zacht te horen. Maar zeker niet zo dat iemand er wakker van kan liggen.
Groet, Henk
Maar het geluid van de 'windmachine' is niet een geluid dat doordringt. In de naastgelegen kamers of op de verdieping eronder of -boven hoor je daar absoluut niets van.
Het rollen van het zitje is wel een geluid dat iets verder draagt (huis 16 jaar oud, betonnen vloeren). Tijdens het roeien hoor je het zelf nauwelijks, omdat het niet boven de windmachine uitkomt, maar een verdieping lager is dit wel zacht te horen. Maar zeker niet zo dat iemand er wakker van kan liggen.
Groet, Henk
Re: Geluid en.... handelaren
Heb al veel verhalen gehoord over al die goedkope aanbiedingen op Marktplaats. Schijnt allemaal Bagger te zijn. Nauwelijks apparaten aanwezig, personeel die nergens vanaf weet, dozen waar iets anders in zit en dat zijn maar een paar verhalen die ik ken.
Advies dus.....helemaal geen moeite in steken om er naartoe te rijden
Advies dus.....helemaal geen moeite in steken om er naartoe te rijden